170221 Rögle - Linköping

Försnack och eftersnack till Rögles matcher.
Användarvisningsbild
GrönvitaMike

Re: 170221 Rögle - Linköping

Inläggav GrönvitaMike » 170223 kl 16:07

Vad är det som är sjukt. Min passion för RBK? Mygels dryga kommentarer på mina inlägg? Hade han inte varit så dryg så hade han inte fått mothugg från mig.
Användarvisningsbild
Mygel
Kontakt:

Inläggav Mygel » 170223 kl 17:03

GrönvitaMike skrev:Svansen mellan benen återigen ;-) Så länge jag har varit med så har detta hänt i 100% av fallen. Jag överbevisar er och sen blir ni tysta.

Nja, vi diskuterar väl fortfarande Västerås storhet.
Användarvisningsbild
Mygel
Kontakt:

Inläggav Mygel » 170223 kl 17:20

GrönvitaMike skrev: Mygels dryga kommentarer på mina inlägg? Hade han inte varit så dryg så hade han inte fått mothugg från mig.

Det är nästan så att man inte tror du är en riktig person. The real Trump?

När vi talar om dryga kommentarer; ett axplock av inlägg av herr Mike:
GrönvitaMike skrev:3-8 och 0 poäng mot Karlskrona. "Nästa steg" my ass. Var detta jag varnade för inför säsongen medan tomtar som Mygel sågade Malmös satsning på "pensionärer" och "avdankade" spelare.

GrönvitaMike skrev:Mygel tror på Schutz. Vi får respektera det.

GrönvitaMike skrev:Bra att man får lite vinnarkänsla igen! Skönt för Dansk.
Mygel - Nu har Hedberg gjort lika många poäng som din älskling och sopa Schutz..

GrönvitaMike skrev:Var är clownen Farang som för ett tag sen nämnde Rakhshani i samma mening som Schutz?

GrönvitaMike skrev:Anledningen till att jag "idiotförklarar" folk här, vilket jag iofs inte tycker att jag gör, är nog för att jag har varit med så länge och det är samma visa varje säsong. Hur drygt det än låter så har jag alltid haft rätt i mina analyser och retar mig på folk som ifrågasätter eftersom de alltid till sist har fel.

Dessa godbitar helt från klarblå himmel är också klassiska.
GrönvitaMike skrev:Luleå - Malmö 0-5. Malmö visar återigen varför jag vägrar att räkna in dem i bottenstriden.
Fan vad avdankad Filppula är Mygel, han har verkligen kommit ner på jorden på sistonde, eller?!

GrönvitaMike skrev:Mygel . Forsell 2 mål, 1 assist. Welch GWG. Filppula och Benoit fortsätter producera. Rakhshani fortsätter göra mål. Malmö 23p, Rögle 5p. Fasen vad avdankade.

GrönvitaMike skrev:Tyvärr är hockeykunskaperna här på forumet i nivå med Rögles försvarsspel.

Fast den bästa (om man inte räknar inläggen under andra nick där han skrikandes lämnar forumet) är denna:
GrönvitaMike skrev:Jag skriver alltid konstruktiva saker och min kritik är alltid befogad.

Klassisk!!
Användarvisningsbild
Mygel
Kontakt:

Inläggav Mygel » 170223 kl 17:23

Inlägget om att han inte idiotförklarar folk här inne är också rätt skönt måste jag säga.

Återgå till "Matchtrådar"