180127 Rögle-Karlskrona

Försnack och eftersnack till Rögles matcher.
Användarvisningsbild
GrönvitaMike

Re: 180127 Rögle-Karlskrona

Inläggav GrönvitaMike » 180127 kl 17:57

Varför tar inte Aaltonen de avgörande straffarna? Sandin, Rensfeldt, Brithen? Inkompetenta j-a fanskap!

Hoppas du sover gott. Lerg. Och lycka till i din nya klubb nästa år.
Användarvisningsbild
Ramones

Inläggav Ramones » 180127 kl 17:58

PP är numera riktigt uselt......eller är jag dum?
Fan vad besviken man blir....men det blir bättre....eller
Användarvisningsbild
ogilthorpe
Kontakt:

Inläggav ogilthorpe » 180127 kl 17:59

fidelis skrev:Surt, tycker vi lägger ribban högt och gör det bra i den första perioden och i delar av den andra.. Sen släpper vi tyvärr in Kalrksrona i matchen i tredje och av någon oklar anledning går vi ner i intensitet. Överlag så tycker jag att KHK förtjänade sin kvittering, tråkigt nog. Förestår inte varför vi inte klarar av att stå för en insats likt den mot Mora i dag? Är det matchen mot Djurgården som sitter kvar i huvudet på spelarna? Gäller verkligen att vi vänder på den här tråkiga formkurvan per omgående, annars kommer det bli fight mot Mora hela vägen till den sista omgången.

Fyra matcher kvar mot bottenkonkurrenrerna. Jag sa tidigare att vi hade råd att tappa poäng i en, och det poängtappet kom tyvärr i dag. Nu får vi hoppas att vi vänder på den här tråkiga formen direkt, orkar inte mer motgång den här jävla säsongen.

Rakt igenom en urusel insats. Ska inte få hända hemma mot ett KHK. Precis det som inte fick hända hände. Formkurvan kommer jävligt olägligt. Men helt ärligt, vad är det man sätter in vid straff?! Känns nästan som att spelarna inte vågar ta chansen?
Användarvisningsbild
GrönvitaMike

Inläggav GrönvitaMike » 180127 kl 18:01

Ramones skrev:PP är numera riktigt uselt......eller är jag dum?
Fan vad besviken man blir....men det blir bättre....eller
Uruselt! De kommer knappt in i anfallszon och när de väl lyckas så står alla stilla och passar runt som handlingsförlamade. Amatörer. Pucktempo, rörelse?
Användarvisningsbild
Ramones

Inläggav Ramones » 180127 kl 18:04

Skit i straffmissarna....man hade 7-8 pp utan att skrämma någon
Sen tyckte jag det bortdömda målet var inne....(hade kanske varit bättre om man legat under med 1-0 då - kanske blivit en annan visa)
henkus78

Inläggav henkus78 » 180127 kl 18:06

Detta fick bara inte hända. Men jag befarade det eftersom vi är så jävla ineffektiva framåt. Känns som vi spelar med 14 st sylwander, så trubbiga är vi. Sen går Mora och tar två poäng borta mot miffona. Detta kan fan sluta i kvalspel ändå. Man kommer ha svårt i matcherna mot KHK, matchen borta mot Skellefteå kan vi räkna med 0 poäng allt annat är bonus. Sen fattar jag inte hur KHK har sponsorer till ett spetsnyförvärv? De ligger ju efter med pensionspengar. Den här förlusten fick bara inte hända. En jävla sketen poäng mot piss KHK.
Spunk

Inläggav Spunk » 180127 kl 18:08

GrönvitaMike skrev:Varför tar inte Aaltonen de avgörande straffarna? Sandin, Rensfeldt, Brithen? Inkompetenta j-a fanskap!

Höj dig...
Användarvisningsbild
eleganten

Inläggav eleganten » 180127 kl 18:15

Bottennapp! Lagdelarna kuggar inte i varandra. Individuella åkningar allt som oftast, inte minst i PP.
Förstår inte matchningen av vissa spelare och är rädd att det kan straffa sig.
Vi kommer ut starkt som alltid men bränner också alla chanser, som alltid.
Riktiga mardrömsresultat idag med vinster för Mora och KHK.
qp

Inläggav qp » 180127 kl 18:16

qp skrev:
Demon-Willaume skrev:Jag är riktigt jävla orolig för denna match. Har en känsla av att det är underskattning och inte alla är påkopplade. Får khk 1a målet blir det jobbigt.

Du är inte ensam om det! :-(

Synd att vi fick rätt demonen :arg:
Användarvisningsbild
eleganten

Inläggav eleganten » 180127 kl 18:21

ogilthorpe skrev:Så fel det är att kapa Lukas istid. Han växer inte av det, tvärtom.

Håller med. Tycker det blir tydligare för var match som går.
Användarvisningsbild
Titanus88

Inläggav Titanus88 » 180127 kl 18:25

Lär få kritik för detta men tycker Rögle överlag gör det OK.
Brithen gör en av sina bästa matcher i år. Oduglingarna slet åtminstone (Collberg,Rensfeldt,Widing).
Ville superb.

Däremot agerade Abbot märkligt. Varför lägger inte JMA straffarna?! Rensfeldt?! For reaaal?????

Lerg usel idag. Senaste 5 noll poäng. Vi klarar oss utan honom.

JMA är tillsammans med Schira vår bästa spelare. Behåll.
Tuborg

Inläggav Tuborg » 180127 kl 18:33

Rögle gör en kass match. Megabesviken.

Tycker faktiskt att coachningen vid straffarna är totalfel. Hade JMA fått en till hade han satt den.
henkus78

Inläggav henkus78 » 180127 kl 18:33

JMA hade inte han heller en lyckad kväll. Han va inne på 1-1 målet och försökte snurra en spelare och tappar pucken. Alla får fan ett fett underkänt. Kolppanen är väl den som får godkänt men han släpper in den sista straffen lite väl billigt.
Användarvisningsbild
eleganten

Inläggav eleganten » 180127 kl 18:36

Titanus88 skrev:Lär få kritik för detta men tycker Rögle överlag gör det OK.
Brithen gör en av sina bästa matcher i år.

Defensiven är bättre än under inledningen av säsongen. Kolppanen gör inte bort sig.
Det är väl trubbigheten som är problemet och efterhand påverkar matchbilden och spelet. Man kommer ut starkt
Brithén är bra och skapar mycket men bränner allt, totalt ofarlig tyvärr.
Tuborg

Inläggav Tuborg » 180127 kl 18:45

Lerg o Connolly skapar ju inte ett skit heller på hela matchen. Ruskigt besviken.
trademaster

Inläggav trademaster » 180127 kl 18:56

Titanus88 skrev:Lär få kritik för detta men tycker Rögle överlag gör det OK.
Brithen gör en av sina bästa matcher i år. Oduglingarna slet åtminstone (Collberg,Rensfeldt,Widing).
Ville superb.

Däremot agerade Abbot märkligt. Varför lägger inte JMA straffarna?! Rensfeldt?! For reaaal?????

Lerg usel idag. Senaste 5 noll poäng. Vi klarar oss utan honom.

JMA är tillsammans med Schira vår bästa spelare. Behåll.

Du lille vän. Jma är helt under isen och kommer skickas lång väg när denna säsongen är slut (kanske innan) Vad tyckte du om hans straff? Abbots vill inte ha honom i laget och jag tycker precis likadant. Bästa spelare!? Kom in i matchen
Användarvisningsbild
eleganten

Inläggav eleganten » 180127 kl 19:01

Aaltonen lägger riktigt goa passar i inledningen av första perioden samt i PP.
Om de förvaltats av Connolly och Collberg hade han haft assistpoäng nu och vi hade vunnit matchen.
Aaltonen är inte problemet, han bidrar med offensivt kraft med jämna mellanrum, framförallt med öppnande geniala passningar.
Viktigt nu när Elvenes fått minskat förtroende och slutat slå sådana.
Tuborg

Inläggav Tuborg » 180127 kl 19:13

Många som drabbats av influensan. Hoppas innerligt att det är den som spökar....
Användarvisningsbild
Demon-Willaume
Kontakt:

Inläggav Demon-Willaume » 180127 kl 19:18

GrönvitaMike skrev:Varför tar inte Aaltonen de avgörande straffarna? Sandin, Rensfeldt, Brithen? Inkompetenta j-a fanskap!

Vår bäste poängörare, målskytt gör en grej som man ser i tio blockeringar varje match och han ska byta klubb enligt dig?

Är det inte sjöberg som tar utvisningen? Samma sjöberg som lät saik göra mål med för mångaspelare. Vi vet alla vad sjöberg tycker om rögle. Men håller med om att det var jävligt onödigt av lerg och det var en avgjörande faktor. Bland många. En faktor är att ledningen kör på en gameplan helt huvudlöst utan något taktiskt tänkande. Rögle går i khk-fällan varenda jävla gång. Det var det här jag varnade för och oroade mig för.

Rögle är fullständigt dominanta i 2 perioder men har endast 10 skott mer än khk. Vad är det för nytta med att ha puckinnehav och åka rundor i motståndarnas försvar om man inte kommer till skott?
Användarvisningsbild
Demon-Willaume
Kontakt:

Inläggav Demon-Willaume » 180127 kl 19:21

qp skrev:
qp skrev:
Demon-Willaume skrev:Jag är riktigt jävla orolig för denna match. Har en känsla av att det är underskattning och inte alla är påkopplade. Får khk 1a målet blir det jobbigt.

Du är inte ensam om det! :-(

Synd att vi fick rätt demonen :arg:

Ja förbannades jävla skit...
Användarvisningsbild
Titanus88

Inläggav Titanus88 » 180127 kl 19:38

eleganten skrev:Aaltonen lägger riktigt goa passar i inledningen av första perioden samt i PP.
Om de förvaltats av Connolly och Collberg hade han haft assistpoäng nu och vi hade vunnit matchen.
Aaltonen är inte problemet, han bidrar med offensivt kraft med jämna mellanrum, framförallt med öppnande geniala passningar.
Viktigt nu när Elvenes fått minskat förtroende och slutat slå sådana.

Exakt!
Användarvisningsbild
Citizen

Inläggav Citizen » 180127 kl 21:18

Lerg får oceaner av speltid men gör fel i nästan varje byte. Idag krönte han det hela med idiotutvisningen i overtime. Framförallt i pp är han en belastning när han drar ner på tempot och söker svåra pass. Nu gör han inte ens mål längre. Varför spelar inte Lucas pp? Märkligt. Anledningen till att man förlorar idag är att man inte la pucken på mål. Enkel hockey vinner alltid. Klart slut.
Användarvisningsbild
ogilthorpe
Kontakt:

Inläggav ogilthorpe » 180127 kl 21:22

Säger så här:

Det är helt retarderat att straffa igång Elvenes i fjärde med lite istid. Han ska ha max istid med bästa omgivning! Sjukt irriterande. Inte så att övriga är trollkonstnärer men man får inte igång kreativitet genom att straffa. Sämsta given Abbot gjort sedan han kom. Hela laget haltar utan 52 och Här får fan Abbot fet bakläxa!! Gör Om gör rätt

Lika skadat är det att straffa bort andra spelare för att ge plats åt spelare som aldrig ALDRIG lyfter. Jag är ledsen men förtroendet för spelare är inte mkt bättre med Abbotts. 49 har fått en miljon minuter utan att lufta samtidigt som andra straffas hårt för minsta lilla och jag vet i fan var det nyingjutna förtroendet för 29 har kommit från men det går inte hand i hand med straffbehandlingen av 15,52, 50 och 34. För stort fokus på arbetet och för lite hänsyn till skills? Jag vet inte, men vi har tappat precis allt framåt så lite självransakan från Abbotthåll hade kanske varit lägligt.

Straffar, ok, ja men vi låter det kallaste vi har kliva på...JMAs första straff är inte bra men han borde så klart ha slagit fler istället för vissa andra.

4800 på plats och sämsta stämningen på länge. Begravning är mer ös i. Bedrövligt dåligt, mer bedrövligt än förlusten i sig. Tråkigaste upplevelsen sedan Eldebrink.
Användarvisningsbild
GrönvitaMike

Inläggav GrönvitaMike » 180127 kl 21:44

Ogilthorpe - Enig. Matchningen är horribel. Jag är uppriktigt förbannad om jag ska vara ärlig. Hur tänker man när man sätter Hedberg - Ryfors - Lucas i fjärde med minimal istid? Dessa herrar är en stor anledning till att det har gått bra på senare tid och då straffar man dem och sänker deras självförtroende i botten. Lucas, som tidigare tog för sig och såg ut som en etablerad SHL-forward har de fått till att bli en dussinlirare som spelar enkelt och inte vågar göra något med pucken. Och i PP får han inte spela trots att han och Aaltonen är i särklass i den spelformen. Ska vi förlita oss på Rensfeldt, Collberg mfl i fortsättningen så kan det sluta mycket olyckligt. Synd att de ska sabba alla formationer när det började gå så bra. Är någon förvånad över att spelet har hackat sen man flyttade upp Rensfeldt, Collberg och Sandin till förmån för Hedberg, Lucas och Ryfors? Inte jag. Hedberg - Brithen + valfri kunde ibland få till ett djävulskt tryck i anfallszon, det ser man inte röken av längre med slöe Rensfeldt. Från att ha två fungerande formationer så har man nu noll. Bra jobbat Cam.
Användarvisningsbild
Hög standard

Inläggav Hög standard » 180127 kl 23:00

ogilthorpe skrev:Säger så här:

Det är helt retarderat att straffa igång Elvenes i fjärde med lite istid. Han ska ha max istid med bästa omgivning! Sjukt irriterande. Inte så att övriga är trollkonstnärer men man får inte igång kreativitet genom att straffa. Sämsta given Abbot gjort sedan han kom. Hela laget haltar utan 52 och Här får fan Abbot fet bakläxa!! Gör Om gör rätt

Lika skadat är det att straffa bort andra spelare för att ge plats åt spelare som aldrig ALDRIG lyfter. Jag är ledsen men förtroendet för spelare är inte mkt bättre med Abbotts. 49 har fått en miljon minuter utan att lufta samtidigt som andra straffas hårt för minsta lilla och jag vet i fan var det nyingjutna förtroendet för 29 har kommit från men det går inte hand i hand med straffbehandlingen av 15,52, 50 och 34. För stort fokus på arbetet och för lite hänsyn till skills? Jag vet inte, men vi har tappat precis allt framåt så lite självransakan från Abbotthåll hade kanske varit lägligt.

Straffar, ok, ja men vi låter det kallaste vi har kliva på...JMAs första straff är inte bra men han borde så klart ha slagit fler istället för vissa andra.

4800 på plats och sämsta stämningen på länge. Begravning är mer ös i. Bedrövligt dåligt, mer bedrövligt än förlusten i sig. Tråkigaste upplevelsen sedan Eldebrink.

Håller med om i stort sett allt Ogil. Idag tycker jag att att Kolpanen var mycket bra, samtliga backar får godkänt med extra plus till Gagne och Shira. Brithen var faktiskt strålande. Sen förstår jag inte - i likhet med flera andra här på forumet - att man sätter Elvenes i 4-e med Hedberg och Ryfors. Min uppfattning är att Elvenes ska spela med Brithén och Hedberg. Tålamodet med Collberg och Rensfeldt tycks vara obegränsat - varför begriper jag inte.
Henrik

Inläggav Henrik » 180127 kl 23:44

Låter inte som att jag missade så mycket idag. :-) Nu verkar det tyvärr bli en kamp ända in i kaklet mellan vilka två av de fyra bottenlagen som är minst dåliga. Känns lite klantigt och onödigt. Som jag uppfattar rapporteringen avtog Rögles intensitet efterhand i matchen. Tvärtom borde desperationen att trycka in 2-0 växt starkare efterhand.

Håller med i laguttagnings- och matchningskritiken. Tyckte redan tidigare att nuvarande kedjor gav lite Eldebrinkska tombolavibbar. Och uttryckte också inför DIF-matchen funderingar på om Cam verkligen jobbar nog med att försöka lyfta spelare, med tillit, förtroende, istid och bekräftelse för att spel och självförtroende ska kunna växa med sin uppgift. Länge sorterade Cam ut formationerna systematisk och bra, men smärre förändringar undan för undan. Men för någon match sedan gick han bort sig. Typ då Elvenes och Ryfors åkte nedåt i hierarkin. Märkligt att han sedan dessutom hållit fast vid dessa felsteg. Ingen, inte ens Cam, är dock felfri. Bara han snart börjar tänka om är jag beredd att förlåta.

Om jag vore Cam skulle jag utgå från centrarna. Brithén är vår bäste. Ge honom Hedberg och Aaltonen kring sig. Ge dem tid och förtroende. Denna formation kommer naturligtvis inte att leverera precis varje kväll, men visst borde de kunna producera en hel del över tid. Därefter skulle jag satsa helhjärtat på Ryfors match efter match som andrecenter och absolut sätta Lerg och Lucas som vingar. Denna formation har bevisligen fungerat. Man får tåla några matchers svacka ibland och kan då förhoppningsvis förlita sig till förstaformationen. I tredje får man helt enkelt sätta de överblivna "wanna-be-producerande" som i bästa fall också kan bidra ibland. Jag tänker naturligtvis på Connolly flankerad av Perfetto och Collberg i dagsläget. Fjärdekedjan ska idag vara Rensfeldt/Sylle-Sandin-Widing, alla med tydlig "brunkarkaraktär". Just nu hade jag kanske faktiskt föredragit Sylles fart framför Rensfeldts sega skär. Sen är det klart att fjärdekillarna kan få alternera ibland med de i tredje beroende på dagsform och prestationer. Men fjärdegubbarna ska aldrig högre än så. Punkt. Skulle Connolly börja briljera så är det bara bra att vi då förmodligen får riktig fart på tredjelinan och bättre spridning på produktionen. Ge honom möjligen då mer tid i PP. En hel Matson går faktiskt att använda lite här och där beroende på övriga. Han är den idealiske hjälpgumman. Men som utgångspunkt skulle jag idag nog låta honom peta Collberg, som fick vara extraforward och förpassa Rensfeldt till läktaren. Obegripligt att han spelar i första nu. Han har inte åstadkommit något för att förtjäna det. Så ologiskt/inkonsekvent av Cam.

Nu ska vi inte glömma att målvakter och backpar verkligen har hittat så rätt de faktiskt förmår och att arbetsetiken, lojalitstänket och lagarbetet även bland forwards och därmed i laget som helhet faktiskt tagit enorma kliv sen Abbotts kom in. Men forwardsformationerna ger i dagsläget faktiskt lite ångest/eldebrink-varningsklockor. Så precis som ni är inne på är det läge att göra om rejält och göra rätt för att det inte ska bli ett onödigt jobbigt slut på säsongen. Med dagens tillgängliga gubbar skulle jag alltså förorda:

Hedberg-Brithén-Aaltonen
Lerg-Ryfors-Elvenes
Perfetto-Connolly-Collberg
Sylle-Sandin-Widing
Extra: Rensfeldt

När de väl kommit igång igen så plockar man naturligtvis hem Ludvig och låter honom få konkurrensutsätta främst tredjekedjan ytterligare. Om inte Connolly åstadkommer ett skit kan man lika gärna testa Ludvig som tredjecenter några matcher inför nästa säsong. Vi kommer knappast att riskera kval just pga den enskilda positionen. Däremot vill jag absolut inte ta hem Ludvig imorgon, nu när tvivlen åter börjar lägra sig. Nuvarande trupp måste först upp på hästen igen. Därefter låter man unge Ludvig fylla på i en positiv och fungerande atmosfär.

Kom igen nu Cam! Låt grabbarna spela på rätt positioner, ge dem förtroende och tid att lyfta!

P.S. KHK passar nog Rögle synnerligen illa. Vi får kanske lida ytterligare lite, mot SAIK och Brynäs? Men då har vi likväl goda chanser sedan mot Örebro som vi brukar ha betydligt lättare för. Vi kanske inte ska måla alltför mycket fan på väggen? Tvivlar fortfarande starkt på att KHK lyckas resa sig tillräckligt. Inte heller Mora har en lätt uppgift. Och Örebro blev faktiskt tydligare indraget i kvalstreckskampen ikväll. Men känslan blev onekligen rätt mycket läskigare kring vårt kära Rögle.
Henrik

Inläggav Henrik » 180127 kl 23:53

Hög standard fick mig att vilja bifalla och förtydliga, att det faktiskt går att ha ett visst tålamod även med Collberg. MEN DÅ I TREDJEFORMATIONEN TILLS DEN DAGEN DÅ HAN FAKTISKT HAR BRILLIERAT SÅ TILL DEN GRAD ATT HAN KAN PETA NÅGON AV VINGARNA I FÖRSTA ELLER ANDRA FORMATIONEN! Idagsläget borde 13:e kanske ligga närmare. Likaså kan man naturligtvis möblera om lite sinsemellan i första och andra, möjligen ibland släppa in Matson där någonstans om det behövs eller vid vakans. Men i grunden ska det i dagsläget vara:

Hedberg-Brithén-Aaltonen
Lerg-Ryfors-Elvenes
Sylle-Sandin-Widing
+ Rensfeldt

Basta!
Användarvisningsbild
GrönvitaMike

Inläggav GrönvitaMike » 180128 kl 01:25

Henrik skrev:Hög standard fick mig att vilja bifalla och förtydliga, att det faktiskt går att ha ett visst tålamod även med Collberg. MEN DÅ I TREDJEFORMATIONEN TILLS DEN DAGEN DÅ HAN FAKTISKT HAR BRILLIERAT SÅ TILL DEN GRAD ATT HAN KAN PETA NÅGON AV VINGARNA I FÖRSTA ELLER ANDRA FORMATIONEN! Idagsläget borde 13:e kanske ligga närmare. Likaså kan man naturligtvis möblera om lite sinsemellan i första och andra, möjligen ibland släppa in Matson där någonstans om det behövs eller vid vakans. Men i grunden ska det i dagsläget vara:

Hedberg-Brithén-Aaltonen
Lerg-Ryfors-Elvenes
Sylle-Sandin-Widing
+ Rensfeldt

Basta!
Håller med. Rensfeldt - Sandin - Widing borde vara en fjärdefemma. Där är de helt ok, men så fort de flyttas upp så brister det. Det är ingen slump att det började gå dåligt sen Lucas och co förpassades till fjärde och Reinfeldt och Sandin lyftes upp. Perfetto är en helt annan femma. Den karln hart fart och händer som gör honom nyttig högre upp. Han var nog bäst idag.

Skriver under på dina formationer Henrik. Gillar första med Hedberg-Brithen-Aaltonen, helt rätt att matcha de två vingarna med den bästa centern vi har. Det är rätt sjukt att man i dagsläget matchar spelgeniet #50 med Sylle nr 2 = Widing och Connolly som gör 2 mål/säsong. Han behöver en målskytt som Hedberg jämte sig. Lerg-Ryfors-Elvenes funkar garanterat, ge dem bara tid.

Känslan är att Abbott straffar spelare till höger och vänster och det är de tongivande spelarna som drabbas. Hade varit en annan sak om han straffade Widing, Sandin mfl med en mindre roll och istid. Du kan inte sätta kreativa och offensiva spelare i fjärde och låta de spela 10 min samtidigt som du har tant-Rensfeldt, Collberg och Sandin som 3 av 6 i de två första linorna. Inte ens KHK har det så dåligt ställt. Trött på denna skitsäsong som man bara vill ska ta slut.
Användarvisningsbild
Titanus88

Inläggav Titanus88 » 180128 kl 02:01

Jag vidhåller att Rögle på det stora hela gör en OK match och att poängtappet är Cams fel.
För det första tycker jag återigen att Ville Kolpanen gör en fantastisk insats. Ted Brithen var visserligen mållös men spelade uppoffrande och gör sin bästa insats på ett bra tag., Hedberg gör sin bästa match sett över senaste 10. JMA serverar gudabenådade passningar och hade han spelat i ett lag som Lakers eller Djurgården hade han noterats för 3 assist. Perfetto var för ovanlighetens skull inte osynlig.
Jag tycker fortfarande Rögle gör en bra match, men Abbot gör 2 fatala misstag. Det ena är är den horribla kedjesammansättningen och sedan är det valet av skyttar i straffläggningen.
Rögle kunde avgjort denna match tidigare och i min åsikt rörde det sig om otur faktiskt. Backarna gör det bra, Ville gör det bra, Ted,Hedberg, JMA bra...

Bänka Sylle och förpassa Rensfelt & Collberg till fjärde, allt annat saknar rim och reson.

Jag tycker folk stirrar sig blinda på poängskörden idag (vilket givetvis var icke OK, men i ärlighetens namn dom enda tre som får IG idag är Lerg,Collberg och Rensfeldt)

Hedberg-Brithen-Jma ska vara vår förstakedja och jag kan inte komma på någon anledning varför så inte är fallet.

Nu väntar Skellefteå borta, tre pinnar där och allt är förlåtet.
Användarvisningsbild
Flying Farang

Inläggav Flying Farang » 180128 kl 07:57

Ångest...

Kände ju på mig att det skulle gå åt helvete - man var helt enkelt inte mentalt förberedda.

Konstig coaching och märkligt urval av straffskyttar, eller var det några tillfrågade som tackade nej?

Märkligt hur en del kan såga Lerg efter en dålig isats men samtidigt hylla Hedberg som inte gjort ett skit rätt sedan november och Aaltonen som bara gör rätt för sig när han är förbannad.

Ville bra, hoppas nu inte det är ytterligare en hjärnskakning efter pååkningen, Pogge är visserligen bra men jag tror han behöver kampen om förstaspaden för att prestera på toppnivå. Hoppas för fan att Ville är ok.

Känns märkligt att hålla tummarna för MIF idag borta mot Mora- en hemmavinst där i Moras hängmatch och vi är tillbaka under strecket...

Återgå till "Matchtrådar"