Top 5 lista- skribenter 2007

Här skriver vi om sådant som inte passar i kategorierna ovan men som ändå kan vara läsvärt för en Röglesupporter.
AIAFlyttfirma

Top 5 lista- skribenter 2007

Inläggav AIAFlyttfirma » 080104 kl 23:14

I listornas tid skulle jag vilja delge min personliga top 5 lista över de intressantaste skribenterna på detta forum.

1. Reading1
AIA nr 1 skriver som ingen annan. Varenda gång man tittar in på forumet och ser att Reading1 har skrivit ett nytt inlägg vet man att man har en stunds rolig och intressant läsning framför sig. AIA nr 1 skriver med stor glöd och passion och hade jag varit OE så hade jag starkt övervägt att använda Reading1 som krönikör på www.roglebk.nu.
2007 års bästa citat:
"Som jag sagt: upp för ett forum med högt i tak, men ibland ledsnar man när killar, grabbar, män you name it, beter sig som gamla kärringar med sitt gnäll istället för att känna testosteronet flöda, knyta handen i byxfickan och säga till sig själv We'll support you ever more efter en eller annan förlust"

2. OE
OE är saklig, korrekt och kunnig. Det märks att OE har ett stort hockeyintresse och ett grönvitt hjärta. OE hade mycket väl kunnat vara nr 1 på listan om det inte varit för de enligt undertecknad mycket konstiga uttalanden om att Gunnar Persson och Ante Andersson är en av oss.
2007 års bästa citat:
"Varje spelare som går till MIF från Rögle är ett stort j-vla slag i ansiktet på de som brinner för vårt kära RBK och stöttat spelarna till max under deras år i Ängelholm"

3. Belix
Vår hövding visar gång på gång prov på att man kan skapa debatt i ett forum utan att kritisera öppet och kalla våra spelare för sopor eller pajaser. Belix är ÄKTA.
2007 års bästa citat.
"Har man dratt i sig öl för en tusing kan man sova i ett cykelställ"

4.Ogilthorpe
Kunnig och nyanserad. Det är kul att läsa Ogilthorpes tankar inför och efter matcherna. Mycket kul.
2007 års bästa citat. Skrivet innan säsongen började.
"Tror säkert att klubben i vanlig ordning tar för sig och blir ett av topplagen. Men som jag ser det har inte klubben lyckats med att knyta till sig en redan färdigetablerad spets. Däremot finns bredden där och backbesättningen ser väldigt bra ut"

5. AIAStellan
När AIAStellan är på sitt bästa humör målar han på ett sätt som får mig att le och skratta.
2007 års bästa citat.
"Landslagsmän på Stureplan vi vet ju hur det slutar...Husse och Tallinder höll när Lilja stod och spr*t*.
Han crosschecka Todde Elvenes bakifrån, det räcker för mej.
En Elvenes!
INTE här tack"

2007 års bubblare:
MALMÖ FIGHTING SQUAD

Återgå till "Off Topic"