Football manager 09

Här skriver vi om sådant som inte passar i kategorierna ovan men som ändå kan vara läsvärt för en Röglesupporter.
Användarvisningsbild
yokobay
Kontakt:

Football manager 09

Inläggav yokobay » 090326 kl 09:28

Tjena!

Jag vet att detta inte har ett dugg med hockeyn som vi alla älskar att göra, men jag vet att det finns en hel del av oss supportrar som gärna lirar lite FM09.
Min tanke är att sätta ihop ett spel med så många som möjligt, men för att få ihop det så krävs det ju lite organisation...

Min tanke ser ut så här:

Liga: Vi kommer att börja i Engelska Championship (näst högsta divisionen).
Version av spelet: Jag har den senaste patchen och FMSwedens senaste Update.

Antal managers:
Ser gärna att alla lagen blir "Human Controlled" men det lär väl bli svårt... Men det finns plats för lika många spelare som det finns lag i divisionen vilket är 24st.

Lediga / Upptagna lag: Detta kommer att uppdateras på en särskild sida, när jag vet hur många som är intresserade kommer jag att bygga denna sida så länken kommer senare.

Speldag/ar: Min tanke är att ha en bestämd kväll och tid, till exempel Onsdag kväll mellan 21.30 - 23.30 eller nåt. Förslag mottages gärna.

Om du är intresserad så maila mig på adrian.bodenas@telia.com skriv ditt Riktiga namn, ditt forum nick och 3 lag i den ordning du helst vill ha dem.

Exempel: Adrian Bodenäs aka Yokobay Ipswich, Charlton, Southampton.

Jag kommer samla alla intresseanmälningar och när vi kommit upp i minst 5 stycken så kommer jag att dra igång arbetet med organisationen av spelet.

Hoppas att ni är intresserade och vill vara med och lira...

/ Yokobay aka Adrian Bodenäs

Återgå till "Off Topic"