Premiärtips

Här samlar vi tippningar av kommande matcher och tabeller.
Användarvisningsbild
karlstaden

Inläggav karlstaden » 070914 kl 22:33

bakomfumlare skrev:
karlstaden skrev:Är man inte SAIK:are så är man väl RBK:are?
Finns det några alternativ egentligen? RBK är definitivt mitt "andralag" med den läktarkultur som ni har så är ni de facto värda det.

Skön inställning! Å andra sidan tvingas jag nu med rodnande kinder meddela att jag inte har något "andralag" (vafan det nu är för något?). För mig finns (numera) bara Rögle - även om jag måste erkänna att... näfaen... DET måste vara preskriberat vid det här laget... tror jag... *schyhhch* Men, ok... har jag sagt A, så måste jag säga B... jag har haft - och har till viss del fortfarande - en viss förkärlek til... ja, det börjar på Tim och slutar på Rå... har med släktskap och annat jox att göra. Dock, och det vill jag poängtera: Timrå är absolut inte, har aldrig varit, och kommer aldrig att bli något substitut för Rögle. RBK är, har alltid varit, och kommer alltid att bli nr 1. Men, det måste jag medge, om det nu är något lag som jag känner lite extra för bland ES-lagen så är det dom, från den lilla stinkande hålan någon mil norr om Sundsvall. Därmed var det sagt!

Inte surMODO???
Please ;)
Användarvisningsbild
bakomfumlare

Inläggav bakomfumlare » 070914 kl 22:51

karlstaden skrev:Inte surMODO???
Please ;)

Och när faen hamnade Örnsköldsvik EN MIL norr om Sundsvall? Läs mitt inlägg en gång till - och studera sedan en Sverigekarta, om jag får be!

*surnar till*
Användarvisningsbild
The Punisher

Inläggav The Punisher » 070915 kl 02:12

bakomfumlare skrev:Matchens "I'm gonna get fuckin' mideveal on this motherfucker": The Punisher

Det där skulle jag kunna tänka mig ha på visitkortet...

Återgå till "Tippningar"