Forumet går lika dåligt som laget!

Här diskuterar vi hockey som inte handlar om just Rögle BK.
qp

Forumet går lika dåligt som laget!

Inläggav qp » 101009 kl 18:06

Detta är ingen engångshändelse, 1,5 min för att komma in till AIA hemsida sen 1,5 min för att komma in från hemsidan till forumet, ytterligare 1,5 min från forumsidan till t e x allmänt hockeysnack o s v o s v. Det är inte bara laget som behöver förstärkas, även forumets tillgänglighet bör ses över! Inte att undra på att folk inte går in på forumet längre.........DET TAR FÖR LÅNG TID!
Att mejla hjälper ju inte heller, inga reaktioner alls. Skärpning!!
Användarvisningsbild
Snuggles

Re: Forumet går lika dåligt som laget!

Inläggav Snuggles » 101010 kl 09:04

Håller med, detta känns värdelöst.. På den gamla sidan så följde du med på ett helt annat sätt.
Forumet var navet som gjorde sidan levande. Senaste inlägg i forumet kollade man ett par ggr om dagen. Nu är jag väldigt sällan och kollar, just av de anledningar som nämns ovan..
Användarvisningsbild
Homer Jay

Inläggav Homer Jay » 101010 kl 09:40

Att ta sig direkt till forumet tar väldigt kort tid för mig. Brukar inte vara inne på aia.nu så där kan jag inte uttala mig.
Krissmeister

Inläggav Krissmeister » 101010 kl 10:41

Jag har mer och mer accepterat forumets nuvarande upplägg dock gillade jag det betydligt mer som det var innan eftersom man lättare såg vilka trådar som det skrivits i nyligen. Dock är jag mer bekymrad över hur lågt intresset överlag är här på forumet. Förra året i ES skrevs det betydligt mer än vad det gör nu när vi bara är i AS. Har Röglehjärtat minskat en del för vissa bara för att det går dåligt, eller är forumet helt enkelt det som bortprioriteras i 1:a hand.
Användarvisningsbild
Nicke

Inläggav Nicke » 101010 kl 14:12

Det jag saknar när man går in på AIA´s sida och ser de senaste forumposterna är att jag skulle vilja gå till de senaste skrivna inlägget när man klickar där.. Nu hamnar han istället på första skrivna posten. Det var bättre på förra sidan, annars tycker jag att nya sidan fungerar utmärkt!
Balubas

Inläggav Balubas » 101027 kl 08:21

Nicke skrev:Det jag saknar när man går in på AIA´s sida och ser de senaste forumposterna är att jag skulle vilja gå till de senaste skrivna inlägget när man klickar där.. Nu hamnar han istället på första skrivna posten. Det var bättre på förra sidan, annars tycker jag att nya sidan fungerar utmärkt!

Varför ser det inte ut som det ska när man citerar? Har jag fel inställningar eller gör jag fel? Eller är det kanske ett bevis på att det bara kommer skit från mina fingrar?

Edit: Denna "citeringen" ser ok ut märker jag....
Användarvisningsbild
Belix
Kontakt:

Inläggav Belix » 101027 kl 15:09

Vill antyda att det kan vara som du själv antyder ett bevis ;-)
Balubas

Inläggav Balubas » 101027 kl 15:36

Belix skrev:Vill antyda att det kan vara som du själv antyder ett bevis ;-)

Så må det vara. Kan försäkra dig om att det kommer mer skit från mina tassar, var så säker.
Vill minnas att jag även sett andra, som inte skriver skit, ha samma problem när de citerar.
Vad är anledningen?
Användarvisningsbild
roglefan
Kontakt:

Inläggav roglefan » 101027 kl 22:02

Gamla forumet var ljusår bättre, så är det.
Användarvisningsbild
eleganten

Inläggav eleganten » 101125 kl 18:10

Jag ar fortfarande besviken på att vi akte ur .
Användarvisningsbild
perry2

Inläggav perry2 » 101125 kl 19:15

eleganten skrev:Jag ar fortfarande besviken på att vi akte ur .

Jag har inte kommit över det heller. Sen allt snack om det bäst tränade laget, snabb anfallshockey osv.....Glädje över att äntligen klara att slå Sundsvall.
Man har väl inget mot laget men några som övervintrat degraderingen i ledningen...Ja nu snöar det ute.

Men inför ett derby så höjs intresset.

Återgå till "Allmänt hockeysnack"