Kenny Jönsson

Trådar om gamla, nuvarande och kommande ("Silly Season") spelare, ledare och profiler i Rögle.
Användarvisningsbild
Patrik

Inläggav Patrik » 091030 kl 12:48

andre skrev:en sådan journalist är inte Alf Svensson. Om man ens kan kalla honom journalist.

Nä, snarare politiker ;-)
Simpa

Inläggav Simpa » 091030 kl 13:07

andre skrev:Pinsamt att fortsätta be om hans tjänster efter allt han gjort för oss, har kungen en gång bestämt sig borde vi inte ens fråga honom om det är aktuellt för comeback.

Jag tror emellertid inte att någon här inne skulle klaga om 191 cm och 94 kg genialitet i form av Kung Kenny skulle göra comeback, eller? ;-)
andre

Inläggav andre » 091030 kl 14:27

Simpa skrev:Jag tror emellertid inte att någon här inne skulle klaga om 191 cm och 94 kg genialitet i form av Kung Kenny skulle göra comeback, eller? ;-)

Givetvis hade ingen av oss klagat. Men att begära och ens ställa honom frågan tycker jag är under all kritik då kenny som hjälpt oss med ovärdeliga tjänster faktiskt har beslutat att han en gång slutat. Att vara girig i detta fall och begära mer tycker jag är fel.
Hade han kommit självmant hade det varit en helt annan sak.

Jag hoppas och tror att Kenny känner sig bekväm med sitt beslut och att han trots folks vilja och tryck från media, även från GP, gör vad han själv känner för. Stöttar honom oavsett vilket.
andre

Inläggav andre » 091030 kl 14:35

Simpa skrev:Jag tror emellertid inte att någon här inne skulle klaga om 191 cm och 94 kg genialitet i form av Kung Kenny skulle göra comeback, eller? ;-)

Givetvis hade ingen av oss klagat. Men att begära och ens ställa honom frågan tycker jag är under all kritik då kenny som hjälpt oss med ovärdeliga tjänster faktiskt har beslutat att han en gång slutat. Att vara girig i detta fall och begära mer tycker jag är fel.

Jag hoppas och tror att Kenny känner sig bekväm med sitt beslut och att han trots folks vilja och tryck från media, även från GP, gör vad han själv känner för, men mest av allt hoppas jag att vi klarar oss utan Kenny och att han känner att vi fixar det utan honom och att han lämnade i sinom tid
Simpa

Inläggav Simpa » 091030 kl 14:54

andre skrev:

Jag hoppas och tror att Kenny känner sig bekväm med sitt beslut och att han trots folks vilja och tryck från media, även från GP, gör vad han själv känner för, men mest av allt hoppas jag att vi klarar oss utan Kenny och att han känner att vi fixar det utan honom och att han lämnade i sinom tid

Ja, jag håller med dig att det inte är ett beslut han skall fatta för att han känner sig tvungen. Ska han göra comeback ska det vara för att han känner suget efter ishockey eller för att hjälpa Rögle på rätt väg, om det inte skulle ske innan. Att tjata till sig en comeback för att RH inte lyckats komponera ihop ett tillräckligt bra lag eller att laget helt sonika inte är så bra som man trodde till en början, och därmed sätta pressen på Kenny skulle inte vara värdigt en sådan konung.
Balubas

Inläggav Balubas » 091110 kl 11:36

Tittade på senaste Sportsnack på HD.se och tycker mig ana en liten kulmage på vår kära Kenny.
Tror det kunde göra honom gott med lite elitidrottsutövande. :) Välkommen in i laget så du håller strandformen Kenny!
Användarvisningsbild
eleganten

Inläggav eleganten » 091110 kl 17:21

Nu är jag iofs ljudtekniker men jag flippar på HD's videoinslag. Om de nu ska envisas med att ha den där enda handmikrofonen hur många som än är med i inslagen så kan de iaf efterbearbeta ljudet så man hör. HD kan nog få en bra deal på 3 trådlösa myggor om de frågar runt lite.
Användarvisningsbild
Murre

Nu får fan Kenny också snöra på...

Inläggav Murre » 091117 kl 10:34

Ursäkta om jag tjatar, men om hockeypensionärerna Näslund och Forsberg kastat sina kryckor, borde Kenny göra detsamma....
Användarvisningsbild
roglefan
Kontakt:

Inläggav roglefan » 091117 kl 11:18

Börjar gå rykten om en come back av kungen efter nyår.
Tror personligen inte ett dugg på dom.
Balubas

Inläggav Balubas » 091117 kl 11:51

roglefan skrev:Börjar gå rykten om en come back av kungen efter nyår.
Tror personligen inte ett dugg på dom.

Jag har hört att han har tränat med laget och flaggat för att han ville spela men dessvärre inte platsar! ;)
Nä, det känns som ett longshot att Kenny ansluter fast visst vore det trevligt!
Användarvisningsbild
Herr Oberst

Inläggav Herr Oberst » 091117 kl 13:59

Tanken borde väckas i hans skalle tycker man nu när två av hans gamla kollegor tagit första steget
Användarvisningsbild
roglefan
Kontakt:

Inläggav roglefan » 091117 kl 15:48

Vi kan ju hoppas på att han blir toksugen på ett tredje
OS guld :-)
Finns det någon i modern tid som har det i ishockey ?
Senast redigerad av roglefan 091118 kl 13:09, redigerad totalt 1 gång.
Hofnar

Inläggav Hofnar » 091117 kl 19:50

roglefan skrev:Vi kan ju hoppas på att han blir toksugen på ett tredje
Finns det någon i modern tid som har det ?

Michael Phelps tog väl åtta, bara i den senaste olympiaden!
Hur många som har exakt tre OS-guld vet jag inte, men det torde vara en hel del. Även i modern tid.
Användarvisningsbild
Outbox

Inläggav Outbox » 091117 kl 21:14

Hofnar skrev:

Hur många som har exakt tre OS-guld vet jag inte, men det torde vara en hel del. Även i modern tid.

Tror du att han kan ha menat i ishockey?

Tips: Tråden handlar om Kenny Jönsson
Thomass

Inläggav Thomass » 091117 kl 21:21

Sir Steve 'Sitt still i båten' Redgrave. Fem raka OS guld: 84-00.
Han paddlade förvisso kanot el ngt snarlikt...
Användarvisningsbild
eleganten

Inläggav eleganten » 091117 kl 21:25

Han hoppar på båten om vi går till slutspel.
Användarvisningsbild
captain
Kontakt:

Inläggav captain » 091117 kl 22:19

Vad är det för snack på stan att Kenny kör för fullt? Hitte på eller?
Användarvisningsbild
Nicke

Inläggav Nicke » 091117 kl 22:26

Man blir ju sjukt nyfiken..

Kan vi inte göra så att vi håller oss till relevant rykten och inte påhittat skit i den här tråden, så att man inte får en massa falska förhoppningar.. :-)
Användarvisningsbild
Demon-Willaume
Kontakt:

Inläggav Demon-Willaume » 091117 kl 22:59

captain skrev:Vad är det för snack på stan att Kenny kör för fullt? Hitte på eller?

Ingen som kan skugga honom ett par dar och komma med lite rykande 1:a-hands?? (bäst att trycka med en liten ;-) fall i fall)
Användarvisningsbild
Herr Oberst

Inläggav Herr Oberst » 091118 kl 00:18

Har Kungen egen ishall i källaren? Eller har han lånat vaktmästarnas nyckel och kör nattetid i Gripenhallen?

Om Kenny kör för fullt så borde rimligtvis rätt många människor känna till det.
Användarvisningsbild
Lassej

Julklapp

Inläggav Lassej » 091118 kl 00:26

Nu när det närmar sig jul och tomtens besök, vad vore bättre än ett litet comeback-paket till alla oss snälla RBK-fans som fortfarande tror på tomten ;-)

Tyvärr tror jag dock inte mycket på ryktena.
Användarvisningsbild
captain
Kontakt:

Inläggav captain » 091118 kl 07:40

Jag tror inte heller på det och avlivar gärna ryktet. Detta är inget man skojar om helt enkelt. ;-)
Användarvisningsbild
Maverick

Elvis Presley - Kenny Jönsson

Inläggav Maverick » 091118 kl 08:14

Detta urartar till något som liknar det om Elvis P. Lever han eller ej. Någon har sett honom osv. Kenny har lagt av. Det förblir så tills jag hör något annat från Kenny själv. Jag tror inte han kommer tillbaka. Kenny verkar vara en bestämd person. Tyvärr :-(
Hofnar

Inläggav Hofnar » 091118 kl 23:49

Outbox skrev:
Hofnar skrev:

Tror du att han kan ha menat i ishockey?

Tips: Tråden handlar om Kenny Jönsson

Kan det vara så? Där ser man.
Användarvisningsbild
Sumo

Inläggav Sumo » 091122 kl 22:47

Användarvisningsbild
Nemo
Kontakt:

Inläggav Nemo » 091123 kl 15:25

Sumo skrev:http://www.facebook.com/#/pages/Vi-som-vill-att-Kenny-gor-comeback/218153016456

'
Fan kan ni aldrig acceptera att denna killen har slutat??. Rögle går vidare så borde vi åxå göra.
Även om det känns tungt utan denna STORA KUNGEN. Men snälla. Låt han vila nu...
Användarvisningsbild
ogilthorpe
Kontakt:

Inläggav ogilthorpe » 091130 kl 22:56

Vad är problemet? Det är comebackernas år. Vi är en toppback kort och har varit så hela säsongen. Och vad jag kan se så har Kenny har inte fått någon tröja i taket och har inte fått någon avtackning. Dessutom har han mer hjärta för Rögle än någon annan. Så jag fortsätter tro på möjligheten ett litet, litet tag till.
Användarvisningsbild
ogilthorpe
Kontakt:

Inläggav ogilthorpe » 091210 kl 22:18

Kenny måste vända sig i, nja inte graven, men i hockeypensionärfåtöljen. Är det verkligen så här hans uppoffrande år ska förvaltas? När laget äntligen tog sig in i finrummet, är detta det bästa Ängelholms stolthet kan ställa upp med?

Kenny - oj vad saknad en svart dag som denna.
Användarvisningsbild
roglefan
Kontakt:

Inläggav roglefan » 091229 kl 09:12

Fick ett pm från Islandermania......dom har en omröstning ang
decenniumets Islandersspelare Kenny leder.......

http://www.islandermania.com/index.php?showtopic=23365

Hi Roglefan,

I hope you will get this message...

I started a poll "Islander of the Decade" to see which Islander from the 2000s the fans appreciate most. I voted for Kenny and I hoped most would too. Well, as of right now, he is leading the way by a wide margin. Hopefully he will win the poll!

Anyway, if he does, it is our wish (and the wish of our Admin, Isleschick) to contact Kenny to let him know what we think of him. Hopefully we can let him hear that Islandermania (which is composed of the absolutely BIGGEST Islanders fans in the world) thinks he is the best Islander of the decade. We have no way of contacting him if this happens and wonder if you know how we can do this? Thank you very much for your help!!!

-Drew
Användarvisningsbild
ctg
Kontakt:

Inläggav ctg » 091229 kl 12:11

roglefan skrev:Fick ett pm från Islandermania......dom har en omröstning ang
decenniumets Islandersspelare Kenny leder.......

http://www.islandermania.com/index.php?showtopic=23365

Hi Roglefan,

I hope you will get this message...

I started a poll "Islander of the Decade" to see which Islander from the 2000s the fans appreciate most. I voted for Kenny and I hoped most would too. Well, as of right now, he is leading the way by a wide margin. Hopefully he will win the poll!

Anyway, if he does, it is our wish (and the wish of our Admin, Isleschick) to contact Kenny to let him know what we think of him. Hopefully we can let him hear that Islandermania (which is composed of the absolutely BIGGEST Islanders fans in the world) thinks he is the best Islander of the decade. We have no way of contacting him if this happens and wonder if you know how we can do this? Thank you very much for your help!!!

-Drew

Coolt!

Återgå till "Röglespelare"