Mads Bödker
- Peewee
- Ort: Båstad [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Mads Bödker
Det verkar som om Mads har fått en liten nytändning nu i det nya laget . Kanske hans tur att kliva fram och visa sig!
Han låg på bra i kvällens match och jag har aldrig sett honom så aktiv förr.
Han låg på bra i kvällens match och jag har aldrig sett honom så aktiv förr.
- Herr Oberst
- Ort: Stockholm [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
- ogilthorpe
- Kontakt:
Terrier
Gott och se Bödkers inställning i slutet av VIK mathcen. Den inställningen är vad som kommer att krävas i KS. Stå upp för Rögle fick ett ansikte igår när den danska dynamiten gav junioren från västerås en ordentlig runda...
Jag måste bara få säga att jag tycker Mads blir bättre och bättre för varje match han får i benen, enligt mig e han klart 3:e back efter Kenny och Texas. Nån som har andra åsikter så vädra dem gärna
.

Jag måste bara få säga att jag tycker Mads blir bättre och bättre för varje match han får i benen, enligt mig e han klart 3:e back efter Kenny och Texas. Nån som har andra åsikter så vädra dem gärna

- ogilthorpe
- Kontakt:
- ogilthorpe
- Kontakt:
- Herr Oberst
- Ort: Stockholm [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
-
- Blev medlem: 070508 kl 22:10 [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable