Jere Myllyniemi
-
- Ort: Kristianstad [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
- Clubliefde
- Kontakt:
- Agent Bulldogg
- Ort: Ängelholm [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
- Herr Oberst
- Ort: Stockholm [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
- ogilthorpe
- Kontakt:
Sörjer inte. Penker och Torpet har väldigt mycket keeper i sig och är stora och täcker av mycket yta. Jere hade en kort glansperiod - men det var under en period då HELA laget spelade glimrande. Tycker personligen att han går ner på skydden på tok för ofta och blottar sina hörn - något som motståndet också läste efter några matcher.
Att Torpet och Penker inte har glänst på sistone kan jag hålla med om. Men vi hade kunnat ha världens bästa keeper och ändå torskat lika mycket. Varför? Utan ett fungerande försvar kommer vi inte någonstans över huvudtaget. Tycker dock att vi har matchvinnare i både Penker och Torpet. Dessutom får vi väl ge Torpet lite mer tid än så här va...
Jere blir en bra backup till Läck men jag skickar ingen lycka till finnen. Man vet aldrig vad som väntar.
Att Torpet och Penker inte har glänst på sistone kan jag hålla med om. Men vi hade kunnat ha världens bästa keeper och ändå torskat lika mycket. Varför? Utan ett fungerande försvar kommer vi inte någonstans över huvudtaget. Tycker dock att vi har matchvinnare i både Penker och Torpet. Dessutom får vi väl ge Torpet lite mer tid än så här va...
Jere blir en bra backup till Läck men jag skickar ingen lycka till finnen. Man vet aldrig vad som väntar.