Mario Kempe
- The Naked Man
- Blev medlem: 100415 kl 20:33 [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
-
- Kontakt:
- ogilthorpe
- Kontakt:
Senast redigerad av ogilthorpe 100427 kl 18:45, redigerad totalt 1 gång.
-
- Blev medlem: 070908 kl 16:08 [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Hmm...
På EP står listad under Rögle för säsogen 2010-2011, hur ska man tolka det?
- perry2
- Blev medlem: 070704 kl 10:49 [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Kempe tack för allt och välkommen tillbaka. Det är inte ditt fel att du lämnar. Sportchefen åstadkomm bara en producerande kedja efter 2 månaders spel. De dyra transorna släppte fler minus än de gav PLUS.
Tack för all underhållning du Sjöa och Hjalmarsson gav oss.
Tyckte du att Roger var bra på att fylla på vatten i flaskorna?
Mycket bra med 7 mål i KS, jag såg hur ni kämpade, synd att inte fler gjorde det.
Tack för all underhållning du Sjöa och Hjalmarsson gav oss.
Tyckte du att Roger var bra på att fylla på vatten i flaskorna?
Mycket bra med 7 mål i KS, jag såg hur ni kämpade, synd att inte fler gjorde det.
- Producenten
- Ort: Skånes hjärta [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Re: Mario Kempe
Ryktas inte trivas i Djurgården och kräver mer istid.. Kanske ett lån.. tror nog hans hjärta klappar för Rögle och jag hade gärna sett honom i Rögletröjan igen.
- the_fairy
- Ort: Där Änglarna Bor ( Ängelholm ) [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Jag hörde detta redan förra veckan....jag hoppas att det verkligen är sant...en spelare som är mer än välkommen tillbaka
- perry2
- Blev medlem: 070704 kl 10:49 [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Sjögren och Hjalmarsson får komma alla dagar i veckan men Kempe är mycket beroende av omgivningen. Nej tack.
Gott snack perry2! Det går verkligen fort i hockey och det går ibland fortare bland fansen.
Mer än välkommen..
- Producenten
- Ort: Skånes hjärta [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Vad jag menar och vad perry2 menar är två helt olika saker. 
Inlägget var en svår hänvisning till perry2s inlägg rörande Marios "lämnade" av oss 100616.
Ja, läs själv hur fort det kan gå för fansen att ändra sig.
Jag, säger att Mario får gärna komma tillbaka och snurra lite. Men jag vet seriöst inte om han är det vi verkligen behöver om man bara får välja en spelare.

Inlägget var en svår hänvisning till perry2s inlägg rörande Marios "lämnade" av oss 100616.
Ja, läs själv hur fort det kan gå för fansen att ändra sig.
Jag, säger att Mario får gärna komma tillbaka och snurra lite. Men jag vet seriöst inte om han är det vi verkligen behöver om man bara får välja en spelare.