Sillytråden 09/10
- ogilthorpe
- Kontakt:
- bakomfumlare
- Ort: Lillehammer, Noreg [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
- bakomfumlare
- Ort: Lillehammer, Noreg [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Peter Nordström
Det luktar Leksand om den här gubben, men han har inte stängt några andra dörrar än den som leder till FBK:s kansli...
EDIT: Tilläggas bör väl att jag hoppas att RBK-dörren är stängd, den också...
EDIT: Tilläggas bör väl att jag hoppas att RBK-dörren är stängd, den också...
- mickebus810
- Kontakt:
-
- Blev medlem: 080921 kl 22:06 [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
saxat från dagens hd sport
— I början av juli hoppas jag att vi ska ha gjort klart med två nyförvärv. Det är lite trögt på marknaden just nu, men jag har ett par krokar ute, säger Hansson.
Hur är läget när det gäller Jönsson och Tjärnqvist?
— Kenny är svårläst, jag har ingen aning om vad han vill. Han har sagt att vi ska få ett besked om några veckor.
— Mathias har fått ett kontraktsförslag, men vill titta på andra alternativ. Vi håller kontakten.
— I början av juli hoppas jag att vi ska ha gjort klart med två nyförvärv. Det är lite trögt på marknaden just nu, men jag har ett par krokar ute, säger Hansson.
Hur är läget när det gäller Jönsson och Tjärnqvist?
— Kenny är svårläst, jag har ingen aning om vad han vill. Han har sagt att vi ska få ett besked om några veckor.
— Mathias har fått ett kontraktsförslag, men vill titta på andra alternativ. Vi håller kontakten.
- D Hunter
- Blev medlem: 090416 kl 08:20 [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Med tanke på Rogers uttalande i dagens HD så hoppas jag att han är kyligare än vi någonsin kunnat förställa oss!? Hoppas verkligen att han vet något som ingen annan vet och inte får veta heller förrän det är påkritat!!?? Man fumlar i ett snart hysteriskt mörker av ovetskap! Ingen vidare kul silly, sämsta på länge känns det som! 

- bakomfumlare
- Herr Oberst
- Ort: Stockholm [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
- bakomfumlare
-
- Blev medlem: 080921 kl 22:06 [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Tycker att de e skit av Kenny å Tjärna att inte lägga korten på bordet snart. 2 divor i mina ögon som spelar på Rögles framtid. Dom sätter nog RH i en svårt situation då han tror dom kommer tillbaks men dom ger honom ett ganska tungt arbete om dom inte gör det. Dom är lite som Henke Larsson å ska dryga ut tills sista sekund...
Tjärna försöker väl hitta nån KHL klubb me sin brossa som vill köpa han fast me hans insats i VM å förra året i Rögle (tanke på hans lön) är väl inget att visa upp på sitt CV
Tjärna försöker väl hitta nån KHL klubb me sin brossa som vill köpa han fast me hans insats i VM å förra året i Rögle (tanke på hans lön) är väl inget att visa upp på sitt CV
- bakomfumlare
- Producenten
- Ort: Skånes hjärta [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
-
- Blev medlem: 070518 kl 09:16 [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
- Rögle Martin
- Blev medlem: 080322 kl 00:54 [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Senast redigerad av captain 090614 kl 12:42, redigerad totalt 1 gång.
-
- Blev medlem: 081021 kl 17:58 [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
-
- Blev medlem: 070508 kl 20:54 [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1236: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable