Almen Bibic

Trådar om gamla, nuvarande och kommande ("Silly Season") spelare, ledare och profiler i Rögle.
Användarvisningsbild
eleganten

Almen Bibic

Inläggav eleganten » 161025 kl 09:58

Ler varje gång jag ser Bibic längst upp i tacklingsligan på SHL.se
Ser riktigt stygg ut på den bilden :) inte tillstymmelsen till ett leende
Användarvisningsbild
Flying Farang

Re: Almen Bibic

Inläggav Flying Farang » 161026 kl 10:29

Almen är väl den tillsammans med sin bror som har haft flest tvivlare efter sig huruvida de håller i SHL.

De gör de, båda två. Såg att Almen bara hade 3 två-minutare på hela säsongen och det är bra med tanke på det spelet han spelar- det ska göra ont att möta Rögle!

Alen har bäst +/- statistik i Rögle, vem såg den komma?
Användarvisningsbild
eleganten

Inläggav eleganten » 161026 kl 10:50

Flying Farang skrev:Almen är väl den tillsammans med sin bror som har haft flest tvivlare efter sig huruvida de håller i SHL.

Joo, fast samtidigt fick jag intrycket av att många ryckte i dem, kanske främst Almen, efter förra säsongen?
Han hade väl intresse från andra lag i SHL
Användarvisningsbild
Flying Farang

Inläggav Flying Farang » 161026 kl 19:27

eleganten skrev:
Flying Farang skrev:Almen är väl den tillsammans med sin bror som har haft flest tvivlare efter sig huruvida de håller i SHL.

Joo, fast samtidigt fick jag intrycket av att många ryckte i dem, kanske främst Almen, efter förra säsongen?
Han hade väl intresse från andra lag i SHL

Det är väl omöjligt att någon klubb skulle vara intresseradav en så begränsad spelare? Det har jag läst härinne från en som har superkoll...

Både Almen och Alen är viktiga karaktärsspelare som vet sina roller och fullföljer dem till punkt och prickar. Tror inte de är speciellt dyra heller och ser dem gärna i Rögle under många år framöver.

Almen var assisterande kapten i slutet av förra året, undrar varför han inte är det i år?
Användarvisningsbild
GrönvitaMike

Inläggav GrönvitaMike » 161026 kl 20:05

Alen har presterat över förväntan.
Almen behöver växla upp.

Återgå till "Röglespelare"