Rögles trupp & Silly Season 2017/18

Trådar om gamla, nuvarande och kommande ("Silly Season") spelare, ledare och profiler i Rögle.
henkus78

Re: Rögles trupp & Silly Season 2017/18

Inläggav henkus78 » 171210 kl 19:29

GrönvitaMike skrev:Younan har -3 med 21-23 min speltid i ett lag som har -40. Bortser man från inledningen där han var ojämn så har han gått från klarhet till klarhet. Han har verkligen växt in i SHL-kostymen.

Ja, han har verkligen växt i mina ögon. Det va mot Malmö i första matchen som han och JW sket ner sig i varenda byte de gjorde. Men han har verkligen växt in i SHL-kostymen nu.
Användarvisningsbild
GrönvitaMike

Inläggav GrönvitaMike » 171210 kl 19:43

Jag kan nu bekräfta en gång för alla att ryktet med Gagné och JW inte stämmer.
henkus78

Inläggav henkus78 » 171210 kl 19:55

GrönvitaMike skrev:Jag kan nu bekräfta en gång för alla att ryktet med Gagné och JW inte stämmer.

Har du inte någon info om vad som felar med Gagne?
Användarvisningsbild
Titanus88

Inläggav Titanus88 » 171210 kl 20:03

Jag frågade samma gubbe som berättade att Almen Bibic var klar för en annan klubb samt att vi värvat två backar (den ena presenterad )och enligt honom så är Gagné borta på grund av familjära skäl där han drabbats av en personlig tragedi.
Användarvisningsbild
Titanus88

Inläggav Titanus88 » 171210 kl 20:22

Jag frågade samma gubbe som berättade att Almen Bibic var klar för en annan klubb samt att vi värvat två backar (den ena presenterad )och enligt honom så är Gagné borta på grund av familjära skäl där han drabbats av en personlig tragedi.
Användarvisningsbild
fidelis

Inläggav fidelis » 171210 kl 21:14

Men det där låter ju fruktansvärt märkligt. Varför hävdar då Rögle att det rör sig om en skada? Varför säger de inte bara att det är av personliga skäl i så fall, så får de ett delvis stop på spekulationerna? Det där låter för märkligt för att vara sant..
Användarvisningsbild
Titanus88

Inläggav Titanus88 » 171210 kl 22:46

fidelis skrev:Men det där låter ju fruktansvärt märkligt. Varför hävdar då Rögle att det rör sig om en skada? Varför säger de inte bara att det är av personliga skäl i så fall, så får de ett delvis stop på spekulationerna? Det där låter för märkligt för att vara sant..

Fick nu av en oberoende källa ifrån Rögles styrelse bekräftat att så är fallet. Märkligt eller inte. Det är sant.
Användarvisningsbild
Professorn

Inläggav Professorn » 171210 kl 22:58

Titanus88 har du fått bekräftat från styrelsen att Rögle har värvat 2 st backar varvid denna ena vet vi.

Varför presenterar dom inte den andra backen för, när kommer dom gå ut med det?
Användarvisningsbild
GrönvitaMike

Inläggav GrönvitaMike » 171210 kl 23:11

Titanus88 skrev:Fick nu av en oberoende källa ifrån Rögles styrelse bekräftat att så är fallet. Märkligt eller inte. Det är sant.
Vi får väl se. Lite upp till bevis för din trovärdighet framöver. Ska man va' ärlig så har du inte presenterat nåt på förhand hittills som gör mig säker på att du sitter på sådan info. Du har sagt att en back till är klar förutom Janne och att han presenteras snart och blir spelklar till derbyt. Har du rätt så är det bara att applådera. Chris har upprepade gånger sagt att Gagné är skadad medan han enligt din källa är frånvarande pga familjära skäl. Säger inte att du har fel. Men tycker som fidelis att det är oerhört märkligt att Rögle i så fall inte går ut med det.
Användarvisningsbild
Titanus88

Inläggav Titanus88 » 171210 kl 23:15

Jag fick för drygt en vecka sedan redan på att Almen Bibic var klar för ett annat lag (det som var fel var att källan sa Oskarshamn/Leksand) jag gick ut med detta på forumet och bekräftelsen kom ca 48 senare.
Gällande backarna så fick jag i samma veva veta att Fairchild och Bibic är borta men att Rögle redan hade 2 klara, den ena presenterades ganska omgående, finnen. Den andra har jag ingen aning om vem det rör sig om men han ska tydligen vara ifrån Allsvenskan....
Ta det för vad det är men det är en i Rögles styrelse och en av dom största sponsorerna - verksam inom transport och logistik ;) resten kan ni räkna ut.

Grönvitamike, gällande Gagné så ja. Det är familijära skäl och INTE en fysisk skada. När detta kommer ut, vilket det måste göra förr eller senare då ska jag mer än gärna quota dig för jag är sjukt less på ditt jävla skit du sprider här i form av hat mot Bibicbröderna och allmänna konspirationsteorier som saknar noll verklighetsförankring.

Om du nu ens är en Rögleit vilket jag inte är övertygad om så är du ett troll personifierad vilket säkerligen mer än halva forumet här skriver under på.

Men som sagt, INGENSTANS har det läckt ut att Gagnés skada skall vara utav annan karaktär än fysisk , när det kommer ut i offentligheten då hoppas jag att du kommer att förstå att det jag skriver - det är ifrån styrelserummet direkt och ett par spelare,
Lirade som yngre många år i Rögle, ett par kontakter skapades :)
Användarvisningsbild
GrönvitaMike

Inläggav GrönvitaMike » 171210 kl 23:53

Haha vilket bullshit.

Titanus88 skrev:
GrönvitaMike skrev:Kan dock glädja er med att #28 är på marknaden. Inte konstigt med tanke på prislapp och (icke)prestation.

Källa?

GrönvitaMike » 171206 kl 13:24
Prebens skrev:Almen ryktas vara på väg bort
Har också hört det.

Titanus88 » 171206 kl 15:04
Vidare kan jag låta medela att Almen Bibic med största sannolikhet kommer att spela i antingen Oskarshamn eller Leksand & det väldigt väldigt snart. Insideinformation på detta, frågan är om Alen stannar då?

Du är efter i både klockslag och hittepå med IKO/LIF haha du kommer ju bara med saker som folk redan har skrivit om. Samma med Gagné. Det kan mycket väl vara en familjetragedi och många av oss har sedan tidigare spekulerat i att det kan vara familjerelaterat så du är ju efter även där.

Din trovärdighet avgörs snarare av sanningshalten om den nye backen som du påstår är klar och spelar i derbyt. Den infon har bara du gått ut med så vitt jag vet och du har ju några dagar på dig.
Användarvisningsbild
Titanus88

Inläggav Titanus88 » 171211 kl 00:00

Time will tell kära troll.
Användarvisningsbild
GrönvitaMike

Inläggav GrönvitaMike » 171211 kl 00:07

Titanus88 skrev:Time will tell kära troll.
8 dagar kvar nu vad gäller backförvärvet som ska presenteras i veckan och spela i derbyt. Vad gäller Gagné är du oavsett tvåa på pucken för familjeskäl har redan diskuterats i tråden tidigare av bland annat mig och några andra den 24 nov. Att du gissar ger jag inte mycket för, för du kan ju faktiskt gissa rätt då mycket talar för att det är familjerelaterat. Gräver du inte fram något mer konkret, så är det är bara det "mystiska" backförvärvet som är intressant. Har du rätt kommer jag vara först med cred.

Att sinner och captain inte gillar mig är bara glädjande då de i mina ögon håller Bibic-klass rent hockeykunskapsmässigt.
Vet av egen erfarenhet att de flesta här är negativa till Bibic men väljer att inte kritisera dem öppet. Du skulle nog bli förvånad över hur många jag snackar med dagligen. Gör en anonym omröstning så ska du se att 80% håller med mig. Besviken på att du med din sk inside inte vet att missnöjet med deras förlängningar i vintras sträcker sig längre än till forumet, om du förstår vad jag menar.
Användarvisningsbild
Flying Farang

Inläggav Flying Farang » 171211 kl 03:07

fidelis skrev:Men det där låter ju fruktansvärt märkligt. Varför hävdar då Rögle att det rör sig om en skada? Varför säger de inte bara att det är av personliga skäl i så fall, så får de ett delvis stop på spekulationerna? Det där låter för märkligt för att vara sant..

Håller med om det, tror de flesta som stöttar Rögle accepterar fullt ut om det är av personliga skäl som Gagné är borta. Så varför då yra en massa om en obestämd skada med okänd rehabtid?

Det verkar vara klart att Chris bygger för framtiden, Jalasvaara på try-out december ut och sedan eventuellt förlängning säsongen ut är bra så att man inte sitter där med ett 3-års kontrakt med en 33-åring som är en ny Granak.

Vi kommer att plocka poäng lite här och där men det är tveksamt om vi kan jaga ikapp Mora eller Örebro? Nyckeln kommer att bli de inbördes mötena med KHK, Mora och Örebro som vi har kvar, kan vi plocka full pott där så är chansen god att vi kan kravla uppåt.

Men då vill det även till att vi får lite medstuds också, som vi inte hade mot SAIK till exempel.

Men utgångstipset är fortfarande kvalspel - och det fixar vi så länge inte monsterlaget VIK hockey står på andra sidan...
Användarvisningsbild
ogilthorpe
Kontakt:

Inläggav ogilthorpe » 171211 kl 10:27

Ang Gagné - kan ju vara så enkelt att Gagné själv inte vill skylta med det, det är ju bara att gå till sig själv och se vad man hade velat... Alternativt att klubben (och Gagné) tycker det är något som alla andra ska skita i. Jag hoppas bara innerligt att han är tillbaka väldigt, väldigt snart, så vi kan få ordentligt styr på backsidan en gång för alla.

Vad gäller den där backen som ska vara klar men som inte är outad. Är det en allsvensk back (som T hävdar) så är det inte orimligt att det är Marcus Björk från OIK? Ett guldkorn i så fall.

Farang - håller med om Jalasvaara, bra med try-out så man inte köper gris i säck eller får en ny Kukkonen... Men vad jag har hört ska det här vara en riktigt bra spelare i egen zon. Jag hoppas på en Messias för vårt BP.

Tycker inte alls det känns orimligt att komma ikapp, om man bara kan fortsätta bygga på det man visade mot HV, om Jalasvaara visar sig vara den backen vi saknat, om Younan inte är allvarligt skadad och Gagne snart är tillbaka, samt den viktigaste punkten av alla: MAN MÅSTE FÅ ORDNING PÅ SITT BP!
Användarvisningsbild
sinner

Inläggav sinner » 171211 kl 11:54

GrönvitaMike skrev:
8 dagar kvar nu vad gäller backförvärvet som ska presenteras i veckan och spela i derbyt. Vad gäller Gagné är du oavsett tvåa på pucken för familjeskäl har redan diskuterats i tråden tidigare av bland annat mig och några andra den 24 nov. Att du gissar ger jag inte mycket för, för du kan ju faktiskt gissa rätt då mycket talar för att det är familjerelaterat. Gräver du inte fram något mer konkret, så är det är bara det "mystiska" backförvärvet som är intressant. Har du rätt kommer jag vara först med cred.

Att sinner och captain inte gillar mig är bara glädjande då de i mina ögon håller Bibic-klass rent hockeykunskapsmässigt.
Vet av egen erfarenhet att de flesta här är negativa till Bibic men väljer att inte kritisera dem öppet. Du skulle nog bli förvånad över hur många jag snackar med dagligen. Gör en anonym omröstning så ska du se att 80% håller med mig. Besviken på att du med din sk inside inte vet att missnöjet med deras förlängningar i vintras sträcker sig längre än till forumet, om du förstår vad jag menar.

Hehe, största anledningen varför jag inte gillar dig är för att du är otrevlig och respektlös och sprider väldigt mycket negativ dynga. Tänker bara på det du skrev om Lucas Elvenes, du nämner två gånger att det är stor risk att han gallras bort (landslaget), som om ingen annan är medveten om detta. Det märks att du nästan önskar det. Du har till och med mailat personliga angrepp till mig på privat och då föreslog jag att vi skulle träffas på Lindab Arena så du kan tala om det för mig personligen och då blev det helt plötsligt tyst från din sida eller så mailar du något och raderar ett par sekunder senare så att jag inte ens kan läsa det. Detta bara bevisar att du är en keyboard warrior. Sen tycker jag att det är väldigt svagt av dig att du inte ansökte om Chris Abbotts tjänst, då du anser dig mycket kunnigare än andra här på forumet. Dina meriter med 1000-tals timmar på World Hockey Manager eller liknande och länk till elitprospects hemsida borde väl väga en del? ;-) Jag hävdar inte att jag är superkunnig och inte heller majoriteten av folk här, men vi är supportrar som stöttar vårt lag och försöker hitta positiva glimtar. Jag får gilla vilken spelare jag vill, inte de du anser lämpligast. Vidare så visar jag och de flesta andra RESPEKT för alla som har dragit på sig en Rögle tröja, utan att kalla dom för sopor osv. Jag önskar dom lycka till någon annanstans, om de inte platsade. Om du tycker att folk som är positiva bara är korkade så är du på helt fel forum. Detta är AIAs forum och vi är färgade. Så vill du ha en neutral diskussion och snacka skit om spelarna som inte håller måttet i dina ögon, så får du gärna skapa ett forum för det. Du kan kalla det Rögle kritiker eller analytiker eller liknande och ha trådar typ: "Jag älskar Rögle, men...", "sämsta värvningar I Rögle genom tiderna" . "Vem kommer att skicka oss ner till allsvenskan?" Jag kan glädja dig med att du med 100% säkerhet slipper mig där.
Användarvisningsbild
GrönvitaMike

Inläggav GrönvitaMike » 171211 kl 14:00

Ett nytt forum har diskuterats, skulle det hända så kommer många här lämna, för jag ser vilka som är aktiva och samtidigt positiva till något nytt. Så kan du och några till fortsätta vara positiva i blindo och hylla spelare som inte håller måttet. Diskuterar hellre med realister än verklighetsfrånvända ryggdunkare. Att jag inte besvarade din callout i Lindab är pga mitt yrke.
qp

Inläggav qp » 171211 kl 14:06

sinner skrev:
GrönvitaMike skrev:

Hehe, största anledningen varför jag inte gillar dig är för att du är otrevlig och respektlös och sprider väldigt mycket negativ dynga. Tänker bara på det du skrev om Lucas Elvenes, du nämner två gånger att det är stor risk att han gallras bort (landslaget), som om ingen annan är medveten om detta. Det märks att du nästan önskar det. Du har till och med mailat personliga angrepp till mig på privat och då föreslog jag att vi skulle träffas på Lindab Arena så du kan tala om det för mig personligen och då blev det helt plötsligt tyst från din sida eller så mailar du något och raderar ett par sekunder senare så att jag inte ens kan läsa det. Detta bara bevisar att du är en keyboard warrior. Sen tycker jag att det är väldigt svagt av dig att du inte ansökte om Chris Abbotts tjänst, då du anser dig mycket kunnigare än andra här på forumet. Dina meriter med 1000-tals timmar på World Hockey Manager eller liknande och länk till elitprospects hemsida borde väl väga en del? ;-) Jag hävdar inte att jag är superkunnig och inte heller majoriteten av folk här, men vi är supportrar som stöttar vårt lag och försöker hitta positiva glimtar. Jag får gilla vilken spelare jag vill, inte de du anser lämpligast. Vidare så visar jag och de flesta andra RESPEKT för alla som har dragit på sig en Rögle tröja, utan att kalla dom för sopor osv. Jag önskar dom lycka till någon annanstans, om de inte platsade. Om du tycker att folk som är positiva bara är korkade så är du på helt fel forum. Detta är AIAs forum och vi är färgade. Så vill du ha en neutral diskussion och snacka skit om spelarna som inte håller måttet i dina ögon, så får du gärna skapa ett forum för det. Du kan kalla det Rögle kritiker eller analytiker eller liknande och ha trådar typ: "Jag älskar Rögle, men...", "sämsta värvningar I Rögle genom tiderna" . "Vem kommer att skicka oss ner till allsvenskan?" Jag kan glädja dig med att du med 100% säkerhet slipper mig där.

Bra sammanfattning ;-)
Användarvisningsbild
Demon-Willaume
Kontakt:

Inläggav Demon-Willaume » 171211 kl 15:18

qp skrev:
sinner skrev:
GrönvitaMike skrev:8 dagar kvar nu vad gäller backförvärvet som ska presenteras i veckan och spela i derbyt. Vad gäller Gagné är du oavsett tvåa på pucken för familjeskäl har redan diskuterats i tråden tidigare av bland annat mig och några andra den 24 nov. Att du gissar ger jag inte mycket för, för du kan ju faktiskt gissa rätt då mycket talar för att det är familjerelaterat. Gräver du inte fram något mer konkret, så är det är bara det "mystiska" backförvärvet som är intressant. Har du rätt kommer jag vara först med cred.

Bra sammanfattning ;-)

Mike, jag har bett dig skriva vad du heter på riktigt så jag kan lägga till dig som vän på facebook. Du vågar nämligen inte stå för all dynga du vräker ur dig här. Till spelare och till medlemmar du inte håller med.

Sen svarar du, eller rättare sagt, tillrättarvisar du varenda inlägg med hur du tycker som om det alltid är det rätta. Antingen är du ett troll som bara går in för att reta upp eller så begriper du inte bättre. Jag skulle gissa på att det är något som fattas dig. Har inte alla negativa inlägg om ditt beteende fått dig att vilja lämna frivilligt nångång? Känner du dig inte oönskad?
Användarvisningsbild
Hög standard

Inläggav Hög standard » 171211 kl 15:23

sinner skrev:
GrönvitaMike skrev:

Bra skrivet Sinner! Poängen med ett forum av det här slaget är ju att olika åsikter vädras och att vi får en bra diskussion. Ska detta lyckas måste vi förstås respektera varann. Att idiotförklara folk med andra åsikter än de egna, så som Mike gör, är förödande. Att dessutom kalla spelare som brinner för Rögle och gör sitt allra bästa för sopor mm är ju direkt oförskämt och förolämpande. Mikes kampanj i forumets olika trådar mot bröderna Bibic är - förutom att det blir enormt tjatigt i längden - bedrövlig. Mike: Varför inte starta en Facebook-grupp där du och likasinnade - utan hämningar - kan skriva va fan som helst och överösa varann med likes hela tiden. Då kanske ditt bekräftelsebehov kan tillgodoses utan att vi Rögle-supportrar behöver avnjuta seanserna.
henkus78

Inläggav henkus78 » 171211 kl 15:55

Jag tycker Micke kommer med mycket bra och vettiga analyser. Emellanåt så kanske det kan bli för mycket negativt mot spelare och andra medlemmar. Men samtidigt så måste vi få tycka olika. Jag själv har totalsågat JW och Bibic och det står jag för.

Jag vet att sinner missuppfattade hela mitt inlägg med Aaltonen och hans Porsche. Sinner tolkade det som att jag skulle vara avundsjuk på att han har en sportbil och att jag då skulle må bättre av att han körde något billigare märke. Poängen med inlägget va att det kanske blir en repris ner i allsvenskan när Aaltonen och Brithen är tillbaks i truppen igen. Som sagt jag skiter i vilken bil han kör det är han väl unnat som har det intresset och pengarna till en sportbil.

Tycker det är rätt många på forumet som klankar ner på våra spelare. Så jag tycker inte Micke ska få all skit.
Användarvisningsbild
eleganten

Inläggav eleganten » 171211 kl 16:00

Infon jag fått är att AIA vill ha högt till tak här inne.
Jag betraktar det som ett aktivt val att inte ha moderatorer som ser till att en viss moralisk nivå efterlevs.
Vems moraliska måttstock ska man gå efter då? Det är konstant hög aktivitet på forumet, jag tycker det är ett självändamål.
Användarvisningsbild
Titanus88

Inläggav Titanus88 » 171211 kl 16:25

Även jag har bett om att få Mikes Facebook adress men den lyser med sin frånvaro, det får mig att tro att vi talar om ett troll,
Allt annat ter sig märkligt.

Annars så håller jag naturligvis med om allting ni ovan skriver (Sinner,Hög Standard, Demon-Willaume, QP)
Hans korståg mot Bibicbröderna var direkt pinsamt.
HBG_Micke

Inläggav HBG_Micke » 171211 kl 17:08

Drevet mot Mike är igång ser jag. Patetiskt!
Ända sedan Sumos blogg har jag följt & läst hans kommentarer och det är otroligt hur rätt han allt som oftast har!! Synd vissa inte kan öppna ögonen.

Stå på dig Mike - du vet vilka du har bakom dig!!
Användarvisningsbild
Titanus88

Inläggav Titanus88 » 171211 kl 17:16

Mike och Micke är med andra ord samma person.
HBG_Micke

Inläggav HBG_Micke » 171211 kl 17:39

Titanus88 skrev:Mike och Micke är med andra ord samma person.

Där får jag nog göra dig besviken - men nej det är vi inte!
qp

Inläggav qp » 171211 kl 18:22

Stå på dig Mike - du vet vilka du har bakom dig!![/quote]
Tror du alla ni 4st står bakom alla hans idiotförklaringar av alla som inte har samma uppfattning som han själv, som kallar spelare för sopor, värdelösa, bort, bort som vilken vara som helst man köper och slänger,
som driver direkta hatkampanjer mot spelare som HAN anser inte skall vara kvar. Är det så så är det 5 för många på forumet. Man kan kritisera spelare utan att kalla dessa för "sopor, värdelösa, skicka dom" o s v!
Användarvisningsbild
fidelis

Inläggav fidelis » 171211 kl 18:28

Var inte så arga på kung Mike nu, han må vara kritisk mot de spelare som han inte tycker om, men ibland drar han till med vettiga inlägg som jag tycker berikar forumet. Ska vi ha högt i tak innebär det inte enbart att vi väljer att tillåta olika åsikter att ventileras, utan även att varje användare för ha sitt eget sätt att yttra sig på. Vill man såga Bibic och JW så får man väl göra det, om näste användare inte håller med är det bara till att besvara eller ignorera. Sen ska vi inte hålla på med rena idiotförklaringar, men det är sunt förnuft snarare än något som behöver regleras genom moderatorer.

Jag personligen skriver en hel del här i affekt under matcherna, vilket kanske inte alltid renderar i briljanta inlägg. Däremot är det lite så jag vill ha det, jag vill få vara förbannad på Rögle när det går åt skogen och få hylla allt och alla när det går bra. Det ska speglas på forumet hur laget presterar på isen, tycker jag!

Nu kanske jag lät som en hobby-moderator, men det är så här jag vill ha det. Bara för vi allihopa brinner för samma lag och hatar samma röd/svarta fågel så betyder det inte att vi alltid måste hålla med varandra och hållas varandras händerna medans vi sjunger ”we shall overcome”.
Användarvisningsbild
GrönvitaMike

Inläggav GrönvitaMike » 171211 kl 19:09

fidelis skrev:Var inte så arga på kung Mike nu, han må vara kritisk mot de spelare som han inte tycker om, men ibland drar han till med vettiga inlägg som jag tycker berikar forumet. Ska vi ha högt i tak innebär det inte enbart att vi väljer att tillåta olika åsikter att ventileras, utan även att varje användare för ha sitt eget sätt att yttra sig på. Vill man såga Bibic och JW så får man väl göra det, om näste användare inte håller med är det bara till att besvara eller ignorera. Sen ska vi inte hålla på med rena idiotförklaringar, men det är sunt förnuft snarare än något som behöver regleras genom moderatorer.

Jag personligen skriver en hel del här i affekt under matcherna, vilket kanske inte alltid renderar i briljanta inlägg. Däremot är det lite så jag vill ha det, jag vill få vara förbannad på Rögle när det går åt skogen och få hylla allt och alla när det går bra. Det ska speglas på forumet hur laget presterar på isen, tycker jag!

Nu kanske jag lät som en hobby-moderator, men det är så här jag vill ha det. Bara för vi allihopa brinner för samma lag och hatar samma röd/svarta fågel så betyder det inte att vi alltid måste hålla med varandra och hållas varandras händerna medans vi sjunger ”we shall overcome”.
Klockrent inlägg. Folk som påstår att jag idiotförklarar andra hittar bara på. Jag har inte riktat personangrepp mot någon här och inte mot Bibic heller, skrivit flera gånger att de verkar reko utåt och att min kritik handlar uteslutande om det sportsliga. Mitt värsta övertramp är att jag har kallat nån spelare eller den tidigare sportchefen för sopa, och det står jag fortfarande för och kommer alltid att göra. Får man inte rikta kritik mot enskilda spelare så lämnar jag forumet omedelbart. Hade vi haft ett forum utifrån sinners önskningar där allt är frid och fröjd trots att Rögle presterar sämre än sämst så hade alla tröttnat. Jag vill ha svar på om man får såga spelare här inne eller inte? Om inte så skriver jag mina sista inlägg ikväll.
Användarvisningsbild
sinner

Inläggav sinner » 171211 kl 19:12

fidelis skrev:Var inte så arga på kung Mike nu, han må vara kritisk mot de spelare som han inte tycker om, men ibland drar han till med vettiga inlägg som jag tycker berikar forumet. Ska vi ha högt i tak innebär det inte enbart att vi väljer att tillåta olika åsikter att ventileras, utan även att varje användare för ha sitt eget sätt att yttra sig på. Vill man såga Bibic och JW så får man väl göra det, om näste användare inte håller med är det bara till att besvara eller ignorera. Sen ska vi inte hålla på med rena idiotförklaringar, men det är sunt förnuft snarare än något som behöver regleras genom moderatorer.

Det är ingen här som är emot att tycka olika. Däremot så behöver man inte bli dumförklarad av någon annan för det och det är just sånt som irriterar folk. Så fort någon förslår någon värvning som inte faller Mike i smaken , så ska han håna, tilltala nedsättande osv . Det går inte att ta miste på att folk är missnöjda med eller utan Mike. Däremot så behöver man inte strö extra salt i såret och det är väl därför Jenny låste diskution efter en match där det blev för negativt och för många påhopp på spelare.

Återgå till "Röglespelare"