Rögles trupp 2018/19

Trådar om gamla, nuvarande och kommande ("Silly Season") spelare, ledare och profiler i Rögle.
Användarvisningsbild
Oi!

Re: Rögles trupp 2018/19

Inläggav Oi! » 180214 kl 12:53

ogilthorpe skrev:Jag tror Curranspåret lever. Kanske inte redan nu, men till nästa.

http://www.eliteprospects.com/player.php?player=24432

Har nån sett honom spela? Han är iaf storleken större än Connolly.
Henrik

Inläggav Henrik » 180214 kl 13:00

ogilthorpe skrev:Jag tror Curranspåret lever. Kanske inte redan nu, men till nästa.

Varför tror du det?
GrönvitaMike

Inläggav GrönvitaMike » 180214 kl 13:15

Flying Farang skrev:Nu hade ju Alen redan kontrakt över kommande säsong och vi såg ju hur jävla "lätt" det var att dumpa Marshall, Fairchild och Aaltonen. Så sitter Alen på 110 eller 200 (GVM har get motstridiga uppgifter här) i månaden så lär vi få pynta hans lön oavsett om han spelar här nästa säsong eller inte.

Men både Alen och Almen har gjort rejäla steg sen de skildes åt, Almen går numera ordinarie i backpar med Chad Billins i LHC och har lyft sitt spel enormt. Har fortfarande inte fått klart besked ifall han bröt sitt kontrakt med Rögle för att spela säsongen ut med LHC. För i så fall har han ju gjort Rögle en jävligt stor tjänst att slippa betala lönen ytterligare ett år.

Tror inte JW kostade så mycket, inte när han kom in som kontraktslös i somras och inte när han förlängde. Han har offensiva kvaliteter framförallt i PP med sitt skott och anser Abbotts att där finns mer att hämta så tror jag på det.
Motstridiga uppgifter? När jag skrev 200t så skrev jag Bibic - bröderna du vet. Inte en utan två. De kostade oss ca 200t totalt = FBKs bud till Holös i somras. Tycker du att Bibic är värda en Holös? En Martinsson? Knappast.

Almen har inte lyft sig. Han spelar i en bättre omgivning i ett spelförande lag där hans brister inte avslöjas lika mycket. Fairchild, Marshall eller Jonsson hade inte heller gjort bort sig i LHC.
Henrik

Inläggav Henrik » 180214 kl 13:50

Demon-Willaume skrev:
GrönvitaMike skrev:Tycker fortfarande att Fairchild var mindre dålig än Alen och JW i höstas. Dock var han mycket dyrare också och inte särskilt bra.

Samma backuppsättning nästa säsong? Jösses... den nuvarande backuppsättningen är värdig ett bottenlag och jag trodde att vi hade högre ambitioner än så.

Ändå toppar vi serien med detta lag. Stryk alla matcher med eldebrink för det är inte han som står i båset kommande säsong.

Möjligen ligger sanningen någonstans mittemellan, de underpresterade gravt under Eldebrink, men är i det långa loppet heller inte riktigt så förträffligt byggmaterial som de ger intryck av nu. Många i avvägningar i den sportsliga och ekonomiska budgeten är det också. Redan skrivna kontrakt, marknadsläge, kollektiv, individ osv osv.

Förhoppningsvis lyckas Chris förlänga med Gagné. Det är också värt att prioritera några slantar till. Han och Schira är ett topp-4-par. Kanske kan man lite generöst också räkna högerskytten Youds dit, men det vore mycket lättare om han fick sällskap av en vänsterfattad "Schira". Den värvningen måste få kosta! Efter dessa topp-4-positioner börjar det säkert, trots fler TV-stålar, bli mer ont om flis. för som jag ser det tre platser, 5-7. Åttonde backplats bör vikas åt J20 och indirekt 2-4 lovande utlånade. I dagsläget har Williamsson, Alen, Younan och Jonsson redan lagt beslag på dessa poster. Vi får se om det verkligen är så Abbotts vill ha det.

Uppenbarligen kommer JW att stanna i Lindab. Men min grundläggande farhåga med både honom och Alen är att de faktiskt redan i stort sett nått sin peak. Och har jag rätt så tycker jag inte den nivån håller riktigt eller är stabil nog. Efter en ganska lång och krävande berg-och-dalbana har de ännu aldrig över tid övertygat mig om att de någonsin kan bli riktigt bra SHL-backar. På backposition 5-7 (8) skulle jag absolut vilja ha spelare där jag fortfarande ser den utvecklingspotentialen, folk man kan tänka sig framöver kan stiga i hierarkin och växa ut till en Schira. Jämförelsevis är den yngre Younan fortfarande någon som man hyser lite större förhoppningar om. Kanske kan han nå riktigt hög SHL-klass? Han kan därför ännu vara helt rätt. Jonsson ska definitivt lånas ut för tillväxt i HA. Låt honom för helvete inte sitta och ruttna på bänken i Lindab. Låt minst en, gärna tre liknande lovande göra honom sällskap som utlån, för att alla naturligtvis inte lyckas, för att Rögle ska gardera sig lite bland framtidsalternativen. Bara att gallra och förnya också i denna del av skaran efterhand. Som jämförelse är det tydligt att det går som man tänkt för en broder Elvenes. Inte alls givet att det blir SHL för den andre nästa år eller att RBK ens behåller Ludvig.

Alltså, givet att Jonsson lånas ut för framtid (och möjligen reserv som i år), att hoppet med Younan är intakt, samt vetskapen om att JW kommer att vara på plats skulle jag försöka lämna alla eventuella känslor för Alen åt sidan och uppdatera på hans plats, därför att det är det enda rätta. Inget ont om Alen, men jag tycker inte att han räcker till individuellt eller för positionen i kollektivet som helhet givet de andra pusselbitarna som redan är på plats och måste komma in. Märk väl att vi knappast heller har plats för Rasmus Sandin nästa säsong med nuvarande kontraktssituation. Och för de som är fästa vid Alen. Kan förstå att det kan kännas jobbigt, lite som när Emils griseknoe skulle slaktas. Men det bör göras. Hoppas Lyxfällan går upp så att han kan få flytta hem till sin villa och alla uppleva lite av win-win. Det måste finnas mängder av unga lovande som relativt billigt, villigt kan passa in bra mycket bättre på Alens postion och i Abbott hockey.
Användarvisningsbild
ogilthorpe
Kontakt:

Inläggav ogilthorpe » 180214 kl 13:57

Henrik skrev:

Varför tror du det?

Jag är rimligt säker på att det var Curran som Abbottarna träffade i lördags på en restaurang i Hbg.
Henrik

Inläggav Henrik » 180214 kl 14:09

Oi! skrev:

Bra stats, men är succé i norska ligan nog för att bli ny lyckad parhäst till Youds och topp-4-backpostion hos oss? Det som kan tala för det är att Abbotts gick en liknande väg.
Eller är han ett alternativ till Alen? Han känns lite gammal och peakad för att inta en av våra "lovande roller" i backparen tre och fyra.
Skulle ni kunna tänka er följande:
Gagné-Schira, Curran-Youds, Sandin-JW + Younan-J20?
Jag menar, släpp individerna, t.ex Alen, för stunden och tyck till om helheten.
Min tanke var att om Curran håller får en plats i de två ledande backparen så kan det säkert bli rätt ok med JW som lite farsa åt de unga på marginalen. Förhoppningsvis skapar de senare tryck och konkurrens i hierarkin.
Henrik

Inläggav Henrik » 180214 kl 14:13

ogilthorpe skrev:
Henrik skrev:

Varför tror du det?

Jag är rimligt säker på att det var Curran som Abbottarna träffade i lördags på en restaurang i Hbg.

Masar sig Curran hit från Norge under säsong så bör det väl rimligtvis vara ganska långt framskridna planer? :-)
Användarvisningsbild
ogilthorpe
Kontakt:

Inläggav ogilthorpe » 180214 kl 14:17

Svårt att säga, norska ligan är norska ligan. Men statsen är bra, grym +/-, kapten i Storhammar. Försökte få ett grepp om stilen på youtube, kändes offensiv, lite som en fysiskt större version av Gagne.
Användarvisningsbild
ogilthorpe
Kontakt:

Inläggav ogilthorpe » 180214 kl 14:19

Henrik skrev:
ogilthorpe skrev:
Henrik skrev:Varför tror du det?

Masar sig Curran hit från Norge under säsong så bör det väl rimligtvis vara ganska långt framskridna planer? :-)

Ja, i så fall är det rimligt att tro att han även har varit och kollat på lördagsmatchen och med efterföljande möte på kvällen så är det väl i så fall ganska långt gånget. Men som sagt, kanske mer ett namn för kommande säsong.
GrönvitaMike

Inläggav GrönvitaMike » 180214 kl 14:41

Jag tänker snarare:

Curran - Toppback
Gagné - Schira
Rasmus/Younan/JW - Youds

Curran är inte särskilt dyr.
Henrik

Inläggav Henrik » 180214 kl 14:45

ogilthorpe skrev:
Henrik skrev:
ogilthorpe skrev:

Ja, i så fall är det rimligt att tro att han även har varit och kollat på lördagsmatchen och med efterföljande möte på kvällen så är det väl i så fall ganska långt gånget. Men som sagt, kanske mer ett namn för kommande säsong.

Ja absolut för nästa säsong. Ingen back kommer in nu. Men nästa års trupp är ju också spännande att börja dra i. Så länge Abbotts är övertygade om Curran är jag positiv tills motsatsen bevisats.
Hoppas mest på att Christopher Bengtsson blir klar innan fönstret stänger imorgon kl 24:00. Han verkar ju Abbotts verkligen vilja ha. Spelar han mest center? Isf och förutsatt att han landar, så dras tumskruvarna åt rätt rejält på Connolly (även om han har kontrakt), Perfetto och Karlsson inför kommande säsong, eftersom vi redan har Brithén, Ryfors och vill ha Sjögren. Reservcentrar, femte och sjätte, är ju Sandin och Matson. Om Bengtsson och Sjögren så frågan om någon av Connolly, Perfetto och Karlsson stannar? De två förstnämnda, med en pinne var tredje match, är inga jag skulle sörja. Mycket talar för att Karlsson skulle behöva ett miljöombyte. Synd som fan bara att han inte fick chansen under Abbotts. Det i sig skulle kanske just vara ett tillräckligt förlösande miljöombyte? Hoppas så klart på ett under i hans rehab och att han hinner få visa upp sig någon match.
GrönvitaMike

Inläggav GrönvitaMike » 180214 kl 14:47

Jag har svårt för att tänka på nästa säsong med tanke på tabelläget. Vill ha förstärkningar NU.
Henrik

Inläggav Henrik » 180214 kl 15:08

GrönvitaMike skrev:Jag tänker snarare:

Curran - Toppback
Gagné - Schira
Rasmus/Younan/JW - Youds

Inte dumt! Känns säkrare att gardera sig med en toppback, mer rutinerad, etablerad och dyr om man tar in ett billigare, på pappret mer osäkert kort som Curran. Hoppas inte Gagné kräver för mkt bara. Och menar du att du vill ha Rasmus, Younan och JW på plats, alla tre för att kriga om 6:e och 7:e bredvid Youds? Tja, säger inte att det är fel heller. Speciellt som två är unga. Och Rasmus kan inte förvänta sig att få en plats utan kamp. Men vill han ta fighten bland åtta så varför tveka att fylla på med honom, lite marginal relativt billigt, nästa säsong och sedan kanske välja bort en eller tappa honom igen nästa? Lite synd bara och kanske lite väl försäkringsbenäget tycker jag att J20 då får nionde plats. Det är också lite dyrare att ha 8 istället för 7, även om billig 8:e. Man måste tyvärr välja bland guldkornen. Samtidigt kommer ju en skada eller två så lätt och man kan ju alltid låna ut någon av dem ett slag om de behöver speltid. I grunden skulle jag föredra 7+J20 och 2-4 utlån från start. Skulle ungefär hälften av utlånen verkligen ta nästa steg, dvs bli ordinarie, så är det att betrakta som väldigt lyckat. De andra får man ju släppa till HA, för att efterhand kunna uppdatera eller fylla på med nya hopp på utlåningsplatserna.
Henrik

Inläggav Henrik » 180214 kl 15:27

GrönvitaMike skrev:Jag har svårt för att tänka på nästa säsong med tanke på tabelläget. Vill ha förstärkningar NU.

Förstår att du kan ha svårt att tänka på nästa säsong. Håller med om att det känns onödigt att börja spekulera också innan vi med säkerhet vet vilken serietillhörighet vi har. Vi har gott om tid att snacka om det sen.

Nr 1 är ju nu att avvakta Örebros hängmatch och fönstrets stängning imorgon. Hoppas så klart i detta läge att Örebro uppvisar kontinuitet i sin kris. Sen är jag däremot fullt nöjd om man fyller på med Bengtsson. Och i så fall bör det vara något även för nästa år. Förstärkning enbart för resterande sju matcher tycker jag faktiskt är helt onödiga pengar i sjön med risk för att en "Aaltonen" bara kommer in och stör vårt hårt arbetande lag. Känner mig varken naiv eller som en gambler för att jag resonerar så. Har bara en väldigt stor tilltro till att vi med detta lag faktiskt tar minst 2-3 segrar till, vilket bör räcka med marginal, om inte precis alla poäng kommer mot fel lag och våra bottenkonkurrenter lyckas med en fullständig helomvandling. Därmed inte sagt att jag är helt lugn ännu. Vi gör så klart klokt i att banka Mora. Då slipper vi med all sannolikhet bli nervösa på allvar. Förutsatt att Örebro inte gör det oväntade imorgon och tar poäng så känns Mora som det största hotet. De sprattlar fortfarande mer utan press, som en underdog, för sitt SHL-liv. Ingen hade förväntat sig att de skulle undgå kval. Örebro är redan riktigt illa däran, och värre kan det bli. Rögle känns, fulla av självförtroende, harmoniska och fokuserade. De har inte tagit ut något i förskott. De kommer att köra så det ryker ända in i kaklet. Och jag är övertygad om att det räcker.
GrönvitaMike

Inläggav GrönvitaMike » 180214 kl 15:30

Henrik skrev:

Curran - Toppback
Gagné - Schira
Rasmus/Younan/JW - Youds

Inte dumt! Känns säkrare att gardera sig med en toppback, mer rutinerad, etablerad och dyr om man tar in ett billigare, på pappret mer osäkert kort som Curran. Hoppas inte Gagné kräver för mkt bara. Och menar du att du vill ha Rasmus, Younan och JW på plats, alla tre för att kriga om 6:e och 7:e bredvid Youds? Tja, säger inte att det är fel heller. Speciellt som två är unga. Och Rasmus kan inte förvänta sig att få en plats utan kamp. Men vill han ta fighten bland åtta så varför tveka att fylla på med honom, lite marginal relativt billigt, nästa säsong och sedan kanske välja bort en eller tappa honom igen nästa? Lite synd bara och kanske lite väl försäkringsbenäget tycker jag att J20 då får nionde plats. Det är också lite dyrare att ha 8 istället för 7, även om billig 8:e. Man måste tyvärr välja bland guldkornen. Samtidigt kommer ju en skada eller två så lätt och man kan ju alltid låna ut någon av dem ett slag om de behöver speltid. I grunden skulle jag föredra 7+J20 och 2-4 utlån från start. Skulle ungefär hälften av utlånen verkligen ta nästa steg, dvs bli ordinarie, så är det att betrakta som väldigt lyckat. De andra får man ju släppa till HA, för att efterhand kunna uppdatera eller fylla på med nya hopp på utlåningsplatserna.
Jag garderade mig bara eftersom vi inte vet om Rasmus kommer tillbaka. De tre + en utlånad Jonsson får slåss om en plats bredvid Youds i tredje backpar.

Henrik skrev:Förstår att du kan ha svårt att tänka på nästa säsong. Håller med om att det känns onödigt att börja spekulera också innan vi med säkerhet vet vilken serietillhörighet vi har. Vi har gott om tid att snacka om det sen.

Nr 1 är ju nu att avvakta Örebros hängmatch och fönstrets stängning imorgon. Hoppas så klart i detta läge att Örebro uppvisar kontinuitet i sin kris. Sen är jag däremot fullt nöjd om man fyller på med Bengtsson. Och i så fall bör det vara något även för nästa år. Förstärkning enbart för resterande sju matcher tycker jag faktiskt är helt onödiga pengar i sjön med risk för att en "Aaltonen" bara kommer in och stör vårt hårt arbetande lag. Känner mig varken naiv eller som en gambler för att jag resonerar så. Har bara en väldigt stor tilltro till att vi med detta lag faktiskt tar minst 2-3 segrar till, vilket bör räcka med marginal, om inte precis alla poäng kommer mot fel lag och våra bottenkonkurrenter lyckas med en fullständig helomvandling. Därmed inte sagt att jag är helt lugn ännu. Vi gör så klart klokt i att banka Mora. Då slipper vi med all sannolikhet bli nervösa på allvar. Förutsatt att Örebro inte gör det oväntade imorgon och tar poäng så känns Mora som det största hotet. De sprattlar fortfarande mer utan press, som en underdog, för sitt SHL-liv. Ingen hade förväntat sig att de skulle undgå kval. Örebro är redan riktigt illa däran, och värre kan det bli. Rögle känns, fulla av självförtroende, harmoniska och fokuserade. De har inte tagit ut något i förskott. De kommer att köra så det ryker ända in i kaklet. Och jag är övertygad om att det räcker.
Vad händer om det här hårt arbetande laget åker på en skada på Brithen eller Schira? Då blir det kris kan jag lova. Ska Sylle då ersätta Brithen? Finns inget att spara på. Nån breddvärvning är bättre än inget alls. Jag hade också nöjt mig med Bengtsson och/eller Curran.
Senast redigerad av GrönvitaMike 180214 kl 15:35, redigerad totalt 1 gång.
Henrik

Inläggav Henrik » 180214 kl 15:34

GrönvitaMike skrev:
Henrik skrev:

Curran - Toppback
Gagné - Schira
Rasmus/Younan/JW - Youds

Jag garderade mig bara eftersom vi inte vet om Rasmus kommer tillbaka. De tre får slåss om en plats bredvid Youds i tredje backpar. Reserverna borde då vara Younan, JW och en utlånad Jonsson. Det mest sannolika är väl att JW tar en plats bredvid Youds (har spelat ihop i år) och att Younan och Jonsson är reserver. Tror inte att Rasmus återvänder.

Ok, rimligt, ifall nu Rasmus skulle vilja! Håller med om det sannolika i JW-Youds+Younan, Jonsson.
Användarvisningsbild
Oi!

Inläggav Oi! » 180215 kl 21:47

Henrik skrev:
Oi! skrev:

Bra stats, men är succé i norska ligan nog för att bli ny lyckad parhäst till Youds och topp-4-backpostion hos oss? Det som kan tala för det är att Abbotts gick en liknande väg.
Eller är han ett alternativ till Alen? Han känns lite gammal och peakad för att inta en av våra "lovande roller" i backparen tre och fyra.
Skulle ni kunna tänka er följande:
Gagné-Schira, Curran-Youds, Sandin-JW + Younan-J20?
Jag menar, släpp individerna, t.ex Alen, för stunden och tyck till om helheten.
Min tanke var att om Curran håller får en plats i de två ledande backparen så kan det säkert bli rätt ok med JW som lite farsa åt de unga på marginalen. Förhoppningsvis skapar de senare tryck och konkurrens i hierarkin.

Ser vad du är inne på med Gagné-Schira, Curran-Youds, Sandin-JW + Younan-J20.
Har kollat upp Curran på youtube och jag måste faktiskt medge att gillade det jag såg utav honom. Klart att det är klipp från hans bästa moment på isen, det får man ju inte glömma bort + att han lirar i norska ligan. Förresten, vad är det med guldhjälmarna som en lirare i varje lag har? Men han sticker ut med sin spelstil, han är kvick, passar nog bra in i Abbotthockeyn.
Vet i fasen, svårt att säga. Curran vs toppback. Innebär ju att Sandin, JW, Youds måste levererar nästa år och att man kan lita på dem till fullo. Gagné-Schira behöver vi inte snacka om. Di funkar i alla lägen, om Gagné stannar föstås, vilket jag innerligt hoppas att han gör.
Användarvisningsbild
sinner

Inläggav sinner » 180216 kl 14:26

Tänk om Abbotts värvar Felix Schütz igen ;-) Han ser bra ut nu mot Tre Kronor I OS och passar in I Abbotts spelsystem. Förresten Bonsaksen I Norges landslag ;-)
Användarvisningsbild
Mygel
Kontakt:

Inläggav Mygel » 180216 kl 14:40

Felix har öst in poäng i Köln denna säsong. Jag tror inte att de kommer att släppa honom alltför lättvindigt :)
Användarvisningsbild
eleganten

Inläggav eleganten » 180216 kl 14:45

sinner skrev:Tänk om Abbotts värvar Felix Schütz igen ;-) Han ser bra ut nu mot Tre Kronor I OS och passar in I Abbotts spelsystem. Förresten Bonsaksen I Norges landslag ;-)

Mm intressant, både Schutz och Bonsaksen kan staden och klubben sedan förut.
Kan mycket väl bli såhär om Sjöa och Panelin-Borg vänder hemåt

Schira-Jonsson
Alen-JW
Bonsaksen-Panelin Borg
Användarvisningsbild
sinner

Inläggav sinner » 180216 kl 14:48

Flash (en Gagne I skånsk tappning) och billigare I drift
Henrik

Inläggav Henrik » 180216 kl 15:35

eleganten skrev:
sinner skrev:Tänk om Abbotts värvar Felix Schütz igen ;-) Han ser bra ut nu mot Tre Kronor I OS och passar in I Abbotts spelsystem. Förresten Bonsaksen I Norges landslag ;-)

Mm intressant, både Schutz och Bonsaksen kan staden och klubben sedan förut.
Kan mycket väl bli såhär om Sjöa och Panelin-Borg vänder hemåt

Schira-Jonsson
Alen-JW
Bonsaksen-Panelin Borg

Ni är inte rädda att dessa förslag får Mike att spy galla över forumet? ;-)
Henrik

Inläggav Henrik » 180216 kl 15:37

sinner skrev:Flash (en Gagne I skånsk tappning) och billigare I drift

Jag förekommer Mike, så han inte hugger på den kroken! ;-)
Vi kan väl få lite trevlig OS-stämning här i väntan på Mora matchen?
GrönvitaMike

Inläggav GrönvitaMike » 180216 kl 15:47

Som tur är känner jag eleganten tillräckligt bra för att veta att han är ironisk i inlägget ovan.

OS kan dra åt helvete. Pajasturnering som bara förlänger lidandet.
Användarvisningsbild
Professorn

Inläggav Professorn » 180216 kl 15:51

Henrik: låter som en ide: när skall Abbotts skriva nytt kontrakt med Kolppanen Pogge och Gagne undrar man ju.

Dom bör väl ligga på dom ganska hårt om nya kontrakt kan man tycka.
Henrik

Inläggav Henrik » 180216 kl 17:02

GrönvitaMike skrev:Som tur är känner jag eleganten tillräckligt bra för att veta att han är ironisk i inlägget ovan.

Vilken tur!
OS innebär ju så mycket mer än ishockey och det var mest det jag tänkte på nu innan det börjar dra ihop sig. "Pajasturnering"? Tror inte SHL-spelarna ser det så. ;-)
Snällt av dig att dela bilden på Curran & Chris med Mr Galengök. :-)
Henrik

Inläggav Henrik » 180216 kl 17:10

Professorn skrev:Henrik: låter som en ide: när skall Abbotts skriva nytt kontrakt med Kolppanen Pogge och Gagne undrar man ju.

Dom bör väl ligga på dom ganska hårt om nya kontrakt kan man tycka.

Ingen aning! Gissar att Chris av dessa tre främst inlett samtal med finnen och Gagné. Men han avviserade väl också att många samtal var på gång att inledas eller fortsätta nu under uppehållet? Men det blir nog svårt att förlänga ännu. Jag tror inte många öht i nuvarande trupp bryr sig om att krita på förrän SHL-kontraktet är klart även om de är intressanta för Chris.
GrönvitaMike

Inläggav GrönvitaMike » 180216 kl 18:07

Henrik skrev:
GrönvitaMike skrev:Som tur är känner jag eleganten tillräckligt bra för att veta att han är ironisk i inlägget ovan.

Vilken tur!
OS innebär ju så mycket mer än ishockey och det var mest det jag tänkte på nu innan det börjar dra ihop sig. "Pajasturnering"? Tror inte SHL-spelarna ser det så. ;-)
Snällt av dig att dela bilden på Curran & Chris med Mr Galengök. :-)
Det är en pajasturnering som inte ens spelarna tar på fullt allvar. Att den spelas i Korea är bara pricken på iet. Nästan i nivå med Karjala och div skitturneringar. Kommer helt olägligt också mitt under SHL-avslutningen där lagen tappar sina bästa spelare. Fy fan. Nästan så att man hoppas att krig bryter ut imorgon och att de blåser av skiten ;-)
Användarvisningsbild
Titanus88

Inläggav Titanus88 » 180216 kl 18:10

GVM.
OS äger rum i Syd och inte Nordkorea.
Trevlig helg.
GrönvitaMike

Inläggav GrönvitaMike » 180216 kl 18:16

Är Sydkorea safe om Kim får spel på den halvhjärtade hockeyn som levereras?

Återgå till "Röglespelare"