Olle Liss

Trådar om gamla, nuvarande och kommande ("Silly Season") spelare, ledare och profiler i Rögle.
mini7

Olle Liss

Inläggav mini7 » 180203 kl 20:32

Det var någon som skrev att han såg ut som en div 2 spelare. Inte illa då att han gjort 4 p på två matcher i SHL. Gör en pudel professorn. :-)
Användarvisningsbild
Titanus88

Re: Olle Liss

Inläggav Titanus88 » 180203 kl 23:13

Haha, men du.
Första perioden i förra matchen såg han ut som en div 4 spelare :D Ramlade,halkade,slog iväg passningar.
Men det är poängen som räknas och snitt per match är Olle bäst i hela SHL just nu :D

ole ole ole ole
mini7

Inläggav mini7 » 180401 kl 21:03

Oops Professorn, då var Olle Liss med i landslaget.
Användarvisningsbild
Professorn

Inläggav Professorn » 180401 kl 22:09

Mini7 var det div 2 jag sa? var det inte div 1 kommer inte ihåg just det: men det sa jag kanske.

Jag vet att jag sa att det ser ut som om han knappt kan stå på skridskorna och att jag var tveksam till han.
Men det var även en del andra som la märke med hans skridskoåkning osv.
I början fick jag fel vad det gällde poängskörden men själva spelet var väl si sådär.

Sen fick jag rätt i poängskörden vad det gällde sista 5 matcherna men då har jag skrivit att han kämpar och sliter och åker skridskor mycket och bättre nu.
Det är kul att han kom med i Landslaget, men jag tycker en då han är svår bedömd än så länge.

Vi får vänta med 10-15 matcher nästa säsong innan vi vet riktigt var han står tycker jag.
Men han har alla förutsättningar för att kunna bli bra och lyckas, får han bara finslipat en del så kan han kanske bli en Brunnström tror jag.

Återgå till "Röglespelare"