Rögles trupp & Silly Season 2017/18
Re: Rögles trupp & Silly Season 2017/18
Såg för övrigt hela det klippet ovan, Malmö verkar ha enorma ekonomiska problem trots att Percy i princip låter dom spela gratis i hallen?
Frågan är hur röda siffrorna blir vid bokslutet egentligen...
SKulle dom nästa säsong börja säsongen i botten och harva där då kommer nog klubben i söder ha enorm panik.
Frågan är hur röda siffrorna blir vid bokslutet egentligen...
SKulle dom nästa säsong börja säsongen i botten och harva där då kommer nog klubben i söder ha enorm panik.
-
Rögle ville signa Bryggman till kommande säsong. Budet från Rögle var 135t i mån. Skellefteås bud 75t. Han valde att stanna i MIF för 90t. Han har gjort en hyfsad säsong i MIF men jag tycker inte att han är värd summan som Rögle erbjöd.
Som jag skrivit några gånger innan så kommer Rögle inte att värva mer i detta fönstret https://www.hd.se/2018-02-15/chris-abbo ... r-deadline
- Professorn
Väldigt klokt av Abbott att hålla i slantarna tycker jag och inte störa gruppen inför det stundande avgörandet.
Jag resonerar lite åt samma håll, jag är 1110% på att Rögle spelar i SHL nästa säsong och då kan man likväl vänta med att värva.
Däremot slantar har man tack vare publiktillströmningen på sistone.
Däremot slantar har man tack vare publiktillströmningen på sistone.
- Professorn
Titanus88: men det är bättre att ha en väldans massa mer slantar till nästa säsong att värva in några riktiga kanoner istället för någon curry nam nam back.
-
Det är bara att be en bön och hoppas att Schira och/eller Brithen inte åker på skador och ersätts av Sylwander och Jonsson. Vilken tur att vi har bredd.
-
Forumet har för många "Masken" och det blir sjukt tröttsamt att läsa inläggen. Professorn bland annat. Önskar man var admin här och kunde rensa bland amatörerna så att vi andra med lite vett kan diskutera för oss själva.
-
Dubbel.
Senast redigerad av GrönvitaMike 180215 kl 01:26, redigerad totalt 2 gånger.
-
Det ska du skita i. Huvudsaken är att jag kan min hockey. Maskens och Eldebrinks erfarenhet har knappast varit till deras fördel i RBK. Vissa har talang som utvecklas genom kunskap och ledarskap. Sen har vi kategorin "Masken" som saknar talangen dvs det grundläggande. Du verkar tillhöra den kategorin eftersom du ifrågasätter att Masken är en amatör.
- ogilthorpe
- Kontakt:
- Demon-Willaume
- Kontakt:
På tal om avstängningar. Peppar peppar, men rögle har inte haft ett enda ärende hos lotterinämnden denna säsong. Har väl inte varit särskilt många matchstraff heller.
Jag hade då inte chansat med nuvarande trupp. Som någon nämnde, fel spelare skadad speciellt på den tunna backsidan och det blir kval. Då blir de ingen rolig resa.....
Vad Masken har för kunskaper skiter jag fullständigt i.
Det jag ifrågasätter är, om du överhuvudtaget har någon erfarenhet. Eftersom du vägrar svara på frågan så kan vi utgå ifrån att du har noll erfarenhet som spelare, tränare eller sportchef.
Jag vill bara att alla andra här ska förstå, så att de inte känner sig nedtryckta av dina besserwisser inlägg. Dina inlägg går från förnuftiga till totalt urdumma. Alltså är du bara en amatörtyckare med psykopatiska drag.
Det jag ifrågasätter är, om du överhuvudtaget har någon erfarenhet. Eftersom du vägrar svara på frågan så kan vi utgå ifrån att du har noll erfarenhet som spelare, tränare eller sportchef.
Jag vill bara att alla andra här ska förstå, så att de inte känner sig nedtryckta av dina besserwisser inlägg. Dina inlägg går från förnuftiga till totalt urdumma. Alltså är du bara en amatörtyckare med psykopatiska drag.
-
Försöker du plocka poäng hos andra? Bidra med något hockeymässigt istället för att fokusera på mig. Jag tror inte att majoriteten här bryr sig ärligt talat.
- ogilthorpe
- Kontakt:
-
- Professorn
Men Rögle har ju fortfarande möjligheten att plocka hem både Elvenes och Olhaver från IK Oskarshamn och dom har väl backen Santesson med i Almtuna om det nu skulle komma några skador.
Det blir billigt och bra i alla fall och inget slöseri med stålar.
Så Rögle dom sitter nog lugnt och stabilt ner i båten och kikar utöver horisonten efter nyförvärv till nästa säsong istället.
Det blir billigt och bra i alla fall och inget slöseri med stålar.
Så Rögle dom sitter nog lugnt och stabilt ner i båten och kikar utöver horisonten efter nyförvärv till nästa säsong istället.