Kenny Jönsson
- timmyochpeo
-
- Producenten
Kenny på is
Han ställde gladeligen upp för årets upplaga i Rögles sommarhockey där han äntrat isen för undomar födda 99, 00, 01.. En kung på alla plan.. Tack Kenny!!
Att en plats dessutom fanns vigd för dig så tätt inpå din "pensionering" är mycket bra agerat av P.H. o co..
Att en plats dessutom fanns vigd för dig så tätt inpå din "pensionering" är mycket bra agerat av P.H. o co..
Stellan på isen
Jag vill se Stellan framföra låten Tack Kenny innan nedsläpp i första hemmamatchen 09/10 och att klacken gör plats när Stellan sjunger att han ska komma tillbaka till sin plats på ståplats. Cheesy? I dont give a damn.
Mitt tack igen Kenny. Tack som fan.
Mitt tack igen Kenny. Tack som fan.
I like cheesy!
Bra idé Homer, tycker jag!
- The Punisher
-
- Herr Oberst
- Demon-Willaume
- Kontakt:
-
- ogilthorpe
- Kontakt:
Surret om att Kenny tränar sent i hallen kan väl inte ha undgått någon vid det här laget. En tänkbar comeback har hela tiden dementerats och känts smått osannolik från principfaste herr Jönsson.
Att KVP-Affe har ryckt tag i det lilla, lilla tänkbara halmstrået - kommer inte heller som en överraskning. Är väl mer förvånad över att ingen har kört på den innan.
http://hockey.expressen.se/elitserien/1 ... r-comeback
Finns tre argument som talar för "Konungens återkomst".
1. Avsaknaden av en avtackning. Inte ett knyst om klubbens största genom tiderna. Inget tack. Inget ala HIF-Henke. Inget alls. Tyst som i graven. Och då är vi ändå en bra bit in på säsongen.
2. Hanssons utdragna jakt på den presumtive toppbacken som han tjatat om sedan seriestart, har helt dött ut. Nu är dörren stängd. Innan Månsson-köpet så gick Hansson ut och sa att det fanns en bra spelarekonomi och utrymme för förvärv. Knappast så att Månsson tog hela den kakan. Nä, det borde finnas en hel del sparat i den börsen. Sparas det slantar till Jönsson?
3. Ingen rök utan eld, kom igen. Att så många skulle ha misstagit sig gällande Kennys "sena träningar", känns orimligt. Ok, han kan ju träna för att hålla formen vid liv. Men enligt KVP-artikeln så tränar han ju inte alls - så antingen mörkar han eller så rör det sig en hel drös med lögnhalsar i Lindab Arena.
4. Bara titeln "Konungens återkomst" hade ju varit ett skäl så gott som något annat...
Det bästa i KVP-artikeln var för övrigt sista strofen. Kenny Jönsson:
- In med juniorer. Emanuel Åström är en stor och stark forward som jag gillar.
Att KVP-Affe har ryckt tag i det lilla, lilla tänkbara halmstrået - kommer inte heller som en överraskning. Är väl mer förvånad över att ingen har kört på den innan.
http://hockey.expressen.se/elitserien/1 ... r-comeback
Finns tre argument som talar för "Konungens återkomst".
1. Avsaknaden av en avtackning. Inte ett knyst om klubbens största genom tiderna. Inget tack. Inget ala HIF-Henke. Inget alls. Tyst som i graven. Och då är vi ändå en bra bit in på säsongen.
2. Hanssons utdragna jakt på den presumtive toppbacken som han tjatat om sedan seriestart, har helt dött ut. Nu är dörren stängd. Innan Månsson-köpet så gick Hansson ut och sa att det fanns en bra spelarekonomi och utrymme för förvärv. Knappast så att Månsson tog hela den kakan. Nä, det borde finnas en hel del sparat i den börsen. Sparas det slantar till Jönsson?
3. Ingen rök utan eld, kom igen. Att så många skulle ha misstagit sig gällande Kennys "sena träningar", känns orimligt. Ok, han kan ju träna för att hålla formen vid liv. Men enligt KVP-artikeln så tränar han ju inte alls - så antingen mörkar han eller så rör det sig en hel drös med lögnhalsar i Lindab Arena.
4. Bara titeln "Konungens återkomst" hade ju varit ett skäl så gott som något annat...
Det bästa i KVP-artikeln var för övrigt sista strofen. Kenny Jönsson:
- In med juniorer. Emanuel Åström är en stor och stark forward som jag gillar.
- ogilthorpe
- Kontakt: